וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תושב טייבה כבן 40 נדקר למוות בקטטה בת"א; נעצר חשוד

17.4.2017 / 12:54

הגבר פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב על ידי אחיו, בן 41, שם הוא מת מפצעיו. המשטרה תחקרה את האח, שסיפר כי השניים היו מעורבים בקטטה עם אנשים נוספים. בשעות הצהריים נעצר חשוד בן 26 תושב רמלה

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
כוחות משטרה שהוזעקו למקום הקטטה אספו ראיות ועדויות בזירה/ניב אהרונסון

גבר בשנות ה-40 לחייו נדקר למוות הלילה (שני) בקטטה ברחוב הגליל בתל אביב. הוא פונה במצב קשה על ידי אחיו לבית החולים איכילוב בעיר, שם נקבע מותו. המשטרה תחקרה את האח, בן 41, ומסרה כי נבדק חשד לרצח. מחקירתו עלה כי השניים היו מעורבים בקטטה עם אנשים נוספים.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום הקטטה אספו ראיות ועדויות בזירה ופתחו בחקירה. בשעות הצהריים נעצר תושב רמלה בן 26 בחשד לרצח, לאחר שהגיע אף הוא לאיכילוב. על פי הודעת המשטרה הקטטה פרצה ככל הנראה בשל סכסוך על רקע פלילי. החשוד יובא הערב להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

בקטטה אחרת שאירעה אמש, נפצע צעיר בן 21 באורח בינוני בשכונת בית צפאפא בירושלים. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול ראשוני ופינו אותם לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בעיר. שוטרים שהוזעקו למקום הותקפו באבנים. אחד השוטרים נפגע בכתפו והוא טופל במקום. שישה חשודים נעצרו.

ביום שבת נמצאו בני זוג, גבר ואישה בני 41 ו-30, ללא רוח חיים בחצר בניין ובדירה באשקלון. על פי החשד, הגבר חנק את בת זוגו למוות ולאחר מכן התאבד. כוחות מד"א ומשטרה הוזעקו למקום לאחר שהגבר, טרייבוס ולדלן, קפץ מחלון הדירה בקומה השמינית ברחוב בן עטר בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. לאחר מכן, כוחות המשטרה וכיבוי אש פרצו לדירתו, שם נמצאה האישה ללא רוח חיים עם סימני אלימות על פלג גופה העליון. מותה נקבע במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
רגליו של בן 36 נקטעו בהשטת סירת מנוע בכנרת; מצבו אנוש
שב"ס בכוננות שיא: כ-700 אסירים פלסטיניים הודיעו על פתיחה בשביתת רעב
שני קשישים נפצעו קשה מנפילה במדרגות בתל אביב ובחדרה

(עדכון ראשון: 3:14)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • קטטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully