וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס ונצואלה לשעבר: הותקפתי בידי דייל של "יונייטד איירלינס"

כרמן מריה מונטיאל תובעת את החברה בטענה כי ב-2013 דייל אזק אותה ועצר אותה בכוח יחד עם שני גברים נוספים, לאחר שביקשה ממנו כרית. "זו תרבות החברה, הלקוחות הם אויבים"

צלמים זמניים מורשים

(בווידיאו: תיעוד התקרית שבה סולק נוסע בכוח מטיסת "יונייטד איירלינס")

מיס ונצואלה לשעבר, כרמן מריה מונטיאל, תובעת את חברת התעופה האמריקנית "יונייטד איירליינס" בטענה שאחד הדיילים תקף אותה. לדבריה, בעקבות סכסוך שהחריף נוכח בקשתה מהדייל לכרית, אזק אותה הדייל ואף נעזר בשני גברים נוספים כדי להזיז אותה בכוח.

מונטיאל, שהיום עובדת בתור עיתונאית, התראיינה בנושא בעקבות התקרית שפורסמה בשבוע שעבר, שבה סולק בכוח הנוסע דיוויד דאו מהטיסה. "אני רק יכולה לדמיין איך הוא הרגיש", אמרה מונטיאל, "אני לנצח אהיה מבועתת ממה שקרה לי".

לקריאה נוספת:
"מעדיף ללכת לכלא או לרדת?": תיעוד חדש מהתקרית בטיסת יונייטד
מהומת טיסת "יונייטד": זעם בסין, ביקורת בבית הלבן וצניחת מניות
לא רק מכות לנוסע: הפשלות הגדולות של יונייטד איירליינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויכוח בינה לבין בעלה שהסלים למעצר. מונטיאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיפור של מונטיאל אירע בשנת 2013 בטיסה מיוסטון לקולומביה, שבה הייתה יחד עם בעלה אלכס לצ'ין, שהייתה בהליכי גירושים ממנו, ויחד עם בתם בת ה-14. לדבריה של מונטיאל, היא ביקשה מהדייל סמואל אוליבר כרית, אך הוא טען כי חברת התעופה כבר אינה מספקת אותם. היא הלינה בפניו על היעדר השירות. בשלב זה, מונטיאל לקחה כמה שמיכות והניחה על כתפו של לצ'ין ואז הניחה את ראשה.

אלא שאז, כך לדברי מונטיאל, לצ'ין סטר לה והזעיק את הדייל אוליבר. הוא טען בפניו שמונטיאל "פולשת למרחב האישי שלו". בני הזוג המשיכו להתווכח ולצ'ין הלין בפני אוליבר כי "אשתו מטרידה אותה" – כך לפי כתב התביעה. בשלב זה, התערב אוליבר והגיש למונטיאל דוח תקרית שנאמר לה כי זוהי "אזהרה". אוליבר, לדבריה, חייב אותה לחתום על המסמך. היא סירבה והחליפה מושבים על מנת להתרחק מבעלה שטען כי היא מרגיזה את בתם.

לדבריה של מונטיאל, אוליבר פנה אליה וביקש ממנה לעבור למחלקת תיירים אולם היא סירבה. אז, הוא הגיע מלווה בשני גברים, אזק אותה באזיקוני פלסטיק, ויחד עם השניים הנוספים הם תפסו אותה בכתפיים ונשאו אותה אל החלק האחורי של המטוס, שם היא ישבה ליד שוטר עד תום הטיסה.

"מעולם לא הרגשתי כל כך חסרת אונים"

"מעולם לא הרגשתי כל כך חסרת אונים", סיפרה מונטיאל. היא מודה שלפני שעלתה לטיסה שתתה חצי כוס יין, אך מכחישה בתוקף דיווחים לפיהם הייתה שיכורה או תקפה בחזרה את אוליבר, שטען כי "חש מאוים מפניה".

חודשיים לאחר מכן הואשמה מונטיאל בבית משפט פדרלי בגין הפרעה לדייל. במהלך המשפט שנמשך שלושה ימים העיד הקברניט וטען כי הוא לא אישר את מעצרה. כך, קבע חבר המושבעים כי היא זכאית.

"זו התרבות של 'יונייטד אייליינס'", המשיכה מונטיאל, "הם מתייחסים ללקוחות שלהם כמו אל אויבים". תביעתה שהוגשה לבית המשפט המחוזי ביוסטון מבקשת פיצויים מהחברה בגין עגמת נפש, תביעת שווא והוצאת דיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully