וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה הודתה בקיום יחסי מין עם תלמידה בת 16 אך חמקה ממאסר

16.4.2017 / 6:24

מורה מלואיזיאנה הצליחה לחמוק ממאסר בפועל בפעם השנייה החודש למרות שהודתה בבעילה אסורה של קטינה. היא איימה שתתאבד אם תכנס לכלא ונדרשה לנתק כל קשר עם התלמידה

ABC

המורה קימברלי נאקין בת ה-27 מלואיזיאנה, הודתה שקיימה יחסי מין אסורים עם תלמידה בת 16 בדירתה וניהלה עמה קשר שנמשך 11 חודשים. למרות שאת, היא הצליחה לחמוק פעמיים ממאסר - במסגרת עסקת טיעון.

בתקשורת המקומית דווח שבדיון שנערך ב-13 במרץ, נאקין, בתו של נשיא מועצת המנהלים של בית הספר, קיבלה את עסקת הטיעון שהוצעה לה - במסגרתה לא תרצה מאסר בפועל, אלא רק חמש שנות מאסר על תנאי ותופיע ברשימת עברייני המין במשך 15 שנים. בדיון הודתה נאקין בקיום יחסי מין עם הילדה והתחננה לסליחתה. התובע ג'ואל צ'ייסון מסר: "עברתי על כל הראיות בתיק הזה ודנתי בהחלטה עם משפחתה של התלמידה. כתוצאה מכך, החלטתי כי הסכם הטיעון משרת היטב את האינטרסים של הצדק ושם סוף לפרשה אחרי זמן ארוך וקשה שעבר על הקורבן, משפחתו וקהילתנו".

המורה קימברלי נאוקין. צילום מסך
המורה קימברלי נאקין/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

המורה ששכבה 100 פעמים עם תלמידה - עברה לעשות פורנו

לכתבה המלאה

התלמידה סיפרה במשפט שהיא חשבה שהמורה "מגניבה כי היא שמה לב אלי" ואז פירטה כיצד נאקין השתמשה עליה בוויברטור במהלך הפגישות המיניות שלהן. לדבריה, נאקין לא השלימה עם היחסים שלהן, פעמים רבות בכתה אחרי שקיימה עמה סקס ואפילו איימה להתאבד אם תמצא את עצמה בכלא.

נאקין נדרשה לראות פסיכיאטר בשימוע המוקדם יותר והתבקשה לא ליצור כל קשר עם התלמידה. השופטת, ג'ון דארנסבורג, הזהירה אותה: "אני מבטיחה לך שאם תפרי את אחד מתנאי השחרור שלך, תלכי לכלא ל-5 שנים".

המורה קימבלי נאקין. משטרת לואיזיאנה, צילום מסך
קימברלי נאקין בתמונת המעצר/צילום מסך, משטרת לואיזיאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully