וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"'בדיקות זרע' תמורת תשלום": תושב אפרת נאשם בעבירות מין

13.4.2017 / 16:10

מכתב האישום נגד דרור הומינר, בן 47, עולה כי הציע לכמה נערים בני 14 ו-15 לעבוד עמו בניקיון ולספק לו זרע שייבדק בבנק הזרע באשקלון. באחד מהם, נטען בכתב האישום, הוא גם ביצע מעשה מגונה

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
הנאשם עבד בבית כנסת בירושלים/ShutterStock

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד דרור הומינר, בן 47 מהתנחלות אפרת, בגין מעשה מגונה וניסיון למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16. לפי כתב האישום, הציע הנאשם לנערים לבצע "בדיקות זרע" שעבורן ישלם להם וביצע באחד מהם מעשה מגונה.

בכתב האישום מתואר כי באוגוסט 2016, פנה הנאשם לנער בן 15 שהכיר משכונת מגוריהם, והציע לו לעבוד בניקיון חלונות בבית הכנסת שבו הוא עובד. הנער הגיע לבית הכנסת ארבע פעמים וביצע את עבודת הניקיון, ולאחר מכן הנאשם פנה אליו והציע לו לבצע "בדיקות זרע" שתמורתן יקבל 70 עד מאה שקלים.

הנער השיב כי הוא מתלבט, ולאחר מכן נענה להצעה וסוכם כי הדבר יבוצע לאחר סיום עבודות הניקיון. בסוף חודש אוגוסט, לאחר שהנער סיים את עבודתו, ביקש ממנו הנאשם להיכנס לשירותים של בית הכנסת ושם ביצע בו מעשה מגונה.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח בקריית גת: צעיר בן 25 נעצר בחשד שדקר למוות גבר בן 31
יוצא "האח הגדול" החשוד באונס עומת עם שתי המתלוננות נגדו
"מול עוברי אורח תמימים": 3 נאשמים בתקיפת רוני הררי בקטטה המונית

בית משפט מחוזי ירושלים, דצמבר 2011. עומר מירון
בית המשפט המחוזי בירושלים/עומר מירון

מאישום נוסף עולה כי בחודש מרץ עמדו שני נערים בני 14 מחוץ לבניין המועצה והמתנ"ס בגוש עציון. הנאשם פנה לנערים, שאחד מהם עישן סיגריה, והתעניין מהיכן יש ברשותם כסף לרכוש סיגריות. לאחר שהשיבו כי הם מרוויחים כסף בעבודות מזדמנות, הציע הנאשם לנערים לעבוד עמו בניקיון בית הכנסת.

עוד נטען כי לאחר שהנערים אמרו שיחשבו על הצעתו וישאלו את הוריהם, הוא פנה אליהם שנית והציע להם שיתנו לו זרע, והסביר זאת בטענה שיבדוק אותו בבנק הזרע באשקלון. תמורת מתן הזרע, הנאשם הציע לנערים 50 עד 75 שקלים, ואף נטען בפניהם כי יבדוק עם חברו שעובד בבנק הזרע אם יוכלו להיות לבד בזמן מתן הזרע. בכתב האישום נכתב כי אמר להם שלא יוכלו להיות לבד, וכי אם ירצו, הוא יוכל להיות עמם.

בתחילת החודש התקשר הנאשם מטלפון המועצה לאחד הנערים, אך זה לא ענה לשיחה. כמה דקות לאחר מכן, הגיע הנער לתחנת המשטרה, ובתיאום עם החוקרים, התקשר לנאשם. בשיחה הביע הנער חשש ממתן הזרע, ועל כך השיב לו הנאשם: "מה יש לך לפחד מזה? אין מה לפחד, זה טבעי, לא עושים עם זה כלום. אני אשים את זה בפח אחרי זה. רק רוצים לראות שזה משובח או לא". כשהנער שאל אם הנאשם יהיה עמו בשירותים, הנאשם השיב כי הם יצטרכו להיות צמודים, מאחר שכך הסביר לו חברו מבנק הזרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully