וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 23 מההתנחלות קדומים נהרג מפליטת כדור בבית פרטי

13.4.2017 / 9:30

מחקירה ראשונית של משטרת מחוז ש"י עולה כי הצעיר, עמית פופוביץ', וחברו ניקו את נשקם בבית של אחד מהם, וכדור נפלט מהנשק. כוחות מד"א שהוזעקו לזירה החלו בפעולות החייאה בצעיר, ובסופן קבעו את מותו

פינוי הפצועים לבית החולים שערי צדק מפיגוע ירי ליד אלון שבות. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
צעיר נהרג מפליטת כדור בקדומים/נועם מושקוביץ

תושב ההתנחלות קדומים בן 23 עמית פופוביץ' נהרג אמש (רביעי), ככל הנראה מפליטת כדור. מחקירה ראשונית של משטרת מחוז ש"י עולה כי הצעיר וחברו ניקו את נשקם בבית של אחד מהם, וכדור נפלט מהנשק. כוחות של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה החלו בפעולות החייאה בצעיר, שמצבו הוגדר אנוש, אולם נאלצו לקבוע את מותו.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירת המקרה ובאיסוף ראיות, בין היתר באמצעות ניידת זיהוי פלילי. אין נפגעים נוספים באירוע מלבד הצעיר שנהרג, שפרטיו טרם פורסמו.

"כשהגענו למקום ראינו צעיר בשנות ה-20 לחייו מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פצע ירי בפלג גופו העליון", סיפר פרמדיק מד"א בועז מלכה שהגיע לזירה. "בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהגיע למקום, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

אמש נפגעו שני גברים כבני 30 מירי בג'סר א-זרקא. מצבו של אחד מהם קשה ולא יציב ומצבו של השני בינוני. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול ראשוני ופינה אותם לבית החולים הלל יפה שבחדרה.

בחודש פברואר, נפצע גבר בשנות ב-50 לחייו מראשון לציון באורח קשה כתוצאה מפליטת כדור. בחודש אוקטובר, חייל צה"ל נפצע באורח קל מפגיעת רסיס בעקבות פליטת כדור בחדרו בבסיס ביהודה ושומרון. החייל פונה לקבלת טיפול בבית החולים ובצה"ל פתחו בחקירת האירוע. כחודש לפני כן נפצע חייל תושב אחד הקיבוצים בעמק יזרעאל באורח קל מכדור שנפלט מנשקו ופגע ברגלו.

עוד בוואלה! NEWS:
"תתפללו שימצאו את אחי": סריקות ליליות אחרי הנעדרים בכנרת
צעדה לשחרור מנגיסטו: "חג שלישי בלעדיו, לממשלה יש מחויבות"
ניצול שואה מת בשריפה בביתו: "מי האמין שזה החג האחרון שלו?"

(עדכון ראשון: 23:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully