וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין נחמה": תמנע נסעה לבקר את חברתה בחופשת החג - ונהרגה בתאונה

שלומי גבאי ויניר יגנה

12.4.2017 / 18:47

תמנע שוויקה, בת 22 מקיבוץ ברקאי, נהרגה בהתנגשות חזיתית בצומת טללים שבנגב. שוויקה שירתה כחייל ומ"כית בקרקל ולאחר מכן הייתה מדריכת נוער: "בחורה ערכית, אבל כבד נפל על היישוב"

צילום: שי מכלוף, עריכה: אביב אירגז.

תמנע שוויקה, תושבת קיבוץ ברקאי בת 22, נהרגה היום (רביעי) בתאונת דרכים סמוך לצומת טללים שבנגב בעת שהייתה בדרכה לחברתה. מלבד שוויקה, בת יחידה להוריה איתמר וג'וליה, שמותה נקבע בזירה על ידי פרמדיקים של מד"א, נהרג בתאונה גם חוסאם הושאלה, תושב פזורת דימונה בן 24, ונפצעה אישה נוספת כבת 30 באורח בינוני.

אילן שדה, ראש המועצה האזורית מנשה, שבתחומיה נמצא קיבוצה של שוויקה, מסר כי "אבל כבד נפל עלינו עם היוודע דבר מותה". הוא הוסיף: "אני שולח תנחומים וחיבוק של נחמה להוריה, חבריי, ולכל בית ברקאי. צוותי הרווחה של המועצה מלווים את המשפחה. אנו נעניק להם את כל הסיוע הנדרש, על אף שאין נחמה".

עוד בוואלה! NEWS:
"העניק אהבה לכולם": בן ה-16 שנהרג בתאונה בגבעת זאב מובא למנוחות
שלושה הרוגים בתאונות דרכים באזור גדרה, ירושלים ובית שמש
הולך רגל כבן 60 נהרג מפגיעת כלי רכב בסמוך לבני ציון שבשרון

תמנע שווייקי, ההרוגה בתאונת הדרכים בטללים שבנגב, 12 באפריל 2017. באדיבות המשפחה
"ערכית, שמחה ופעילה". שוויקה/באדיבות המשפחה

בהודעת המועצה, שוויקה תוארה כאישה "ערכית, שמחה ופעילה". היא יצאה לשנת שירות לאחר סיום לימודיה במוסד החינוכי מבואות עירון במסגרת תנועת "השומר הצעיר" והדריכה בקיבוצי הגליל העליון. היא שירתה בצה"ל כחיילת וכמ"כית ביחידת קרקל, ועם סיום שירותה הצבאי החלה לעבוד כמדריכת נוער במבואות עירון.

התנועה הקיבוצית פרסמה גם היא הודעה בעקבות מותה של תמנע, ומסרה כי "התנועה הקיבוצית שולחת את תנחומיה למשפחת שוויקה ולקיבוץ ברקאי, ותסייע למשפחה ככל שיידרש". הלווייתה תיערך בבית העלמין בקיבוצה ביום שישי בשעה 13:00.

התאונה אירעה זמן קצר לפני השעה 12:00 בכביש 211, ובעקבותיה הכביש נחסם זמנית לתנועה בין צומת אשלים לניצנה. ברכב אחד נסעו שוויקה והאישה שנפצעה, ובכלי הרכב השני היה הושאלה. שתי הנשים היו בדרכן לבקר חברה באחד היישובים במועצה האזורית רמת נגב. צוותי מד"א פינו במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע את הואשלה, שסבל מפגיעה רב-מערכתית, כשהוא מורדם ומונשם, ואת הפצועה. לאחר מאמצי החייאה נאלץ הצוות לקבוע את מותו של הצעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תאונת דרכים בצומת טללים בנגב, 12 באפריל 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
הנפגעים פונו במסוק לסורוקה. זירת התאונה, היום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כשהגענו ראינו שני כלי רכב מעוכים, באחד מהם נלכדו שתי צעירות בשנות ה-20 לחייהן", סיפר פרמדיק מד"א כרמל כהן, שטיפל בנפגעים. "בכיסא הנהג ישבה צעירה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב-מערכתית, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי ולאחר שחולצה נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

כהן הוסיף כי "צעירה שישבה לצדה הייתה בהכרה מלאה וסבלה מפגיעות בגפיים כשמצבה מוגדר בינוני. מהרכב השני חולץ גבר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש ומפגיעה רב-מערכתית". לדבריו, "לאחר טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל הרדמה והנשמה העברנו אותו ואת הפצועה מהרכב השני למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותם לבית חולים כשמצבו של הגבר קשה ומצבה של הצעירה בינוני".

(עדכון ראשון: 17:40)

תאונת דרכים בצומת טללים בנגב, 12 באפריל 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה סמוך לצומת טללים, היום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully