וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העניק אהבה לכולם": בן ה-16 שנהרג בתאונה בגבעת זאב הובא למנוחות

12.4.2017 / 17:45

חבריו של נתן עטר, שנהרג בסמוך לצומת הכניסה להתנחלות, סיפרו על נער מלא שמחת חיים. "כולם מתקשים להאמין ומתכנסים בתוך הכאב", אמרה קומונרית בתנועת בני עקיבא, שבה היה פעיל. "הוא תמיד חייך. זו אבדה גדולה מאוד"

צילום: מד"א

נתן עטר בן ה-16 שנהרג אמש (שלישי) בתאונה בצומת גבעת זאב הובא למנוחות בבית העלמין שמגר בירושלים. הוא נפצע באורח אנוש מפגיעת הרכב, שבו נהג צעיר בן 25, שטופל במקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, שם מת מפצעיו.

מכריו וחבריו, שהתקשו לעכל את הבשורה המרה, סיפרו על נער מלא שמחת חיים, שנהג להגיע בקביעות לפעולות של תנועת בני עקיבא ביישוב. "הוא היה חניך מאוד מיוחד, כזה שכולם מכירים ואוהבים", סיפרה רבקה יונגשטיין, קומונרית של סניף התנועה בגבעת זאב.

"כולם מתקשים להאמין ומתכנסים בתוך הכאב. הוא היה שם תמיד בשביל כולם, קשה לדמיין את הסניף בלעדיו. הוא היה מלא שמחת חיים וכנות, בלי מסכות", אמרה.

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה הרוגים בתאונות דרכים באזור גדרה, ירושלים ובית שמש
חג קטלני בכבישים: שני הרוגים בתאונה בצומת טללים שבנגב

נתן עטר הנער שנהרג בתאונת דרכים במהלך פסח, 12 באפריל 2017. סניף בני עקיבא גבעת זאב, מערכת וואלה! NEWS
"החלו לרוץ שמועות, לקח זמן עד שקיבלנו הודעה רשמית". עטר/מערכת וואלה! NEWS, סניף בני עקיבא גבעת זאב

חבריו לתנועה מטופלים מאז מותו במעגלי שיח כדי לסייע להם לעכל את דבר התאונה. "ישבנו במוצאי החג וראינו פרסום בחדשות שהייתה תאונה ליד גבעת זאב. החלו לרוץ שמועות וחששנו. לקח זמן רב עד שקיבלנו הודעה רשמית על מותו של נתן", הוסיפה יונגשטיין. לדבריה, אחרי ההלוויה מתוכננת פעילות מיוחדת על מנת לסייע לחניכים להתמודד עם מותו של חברם.

גם מדריכו של עטר בשנים האחרונות, יונתן בן פורת, סיפר: "הוא היה פחות חניך ויותר חבר. אדם טוב לב שנותן אהבה לכל אחד לא משנה מי אתה. כשהוא היה מדבר עם מישהו הוא היה כל כולו בשיחה, שום דבר אחר לא היה מסיח את דעתו". הוא הוסיף כי "כמו כל בן אדם גם לו היו קשיים, אבל הוא תמיד חייך ואחרים הושפעו משמחתו. הוא היה בן אדם מדהים, זו אבדה מאוד גדולה".

(עדכון ראשון: 16:40)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נתן עטר הנער שנהרג בתאונת דרכים במהלך פסח, 12 באפריל 2017. סניף בני עקיבא גבעת זאב, מערכת וואלה! NEWS
"חבריו הושפעו משמחת החיים שלו"/מערכת וואלה! NEWS, סניף בני עקיבא גבעת זאב
נער בן 16 נפצע באורח אנוש מפגיעת רכב בכביש  436 ליד גבעת זאב, 11 באפריל 2017. מד"א
זירת התאונה, אמש/מד"א
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully