וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא "האח הגדול" החשוד באונס עומת עם שתי המתלוננות נגדו

12.4.2017 / 15:10

לאחר ששוחרר למעצר בית, הגיע משתתף הריאליטי לתחנת המשטרה, שם פגש את הנשים הטוענות כי הכניס סם למשקאות שלהן ואנס אותן בדירתו. המשטרה צפויה בהמשך לבדוק את חומרי מצלמות האבטחה ולבחון את תוצאות הבדיקות של המתלוננות

צילום: אבי כהן, עריכה: יוסי אלטר

המשטרה ערכה היום (רביעי) עימות בין משתתף "האח הגדול" לשעבר לבין שתי המתלוננות שטוענות כי אנס אותן בדירה בתל אביב. החשוד יצא בשעות אחר הצהריים ממעצר הבית שבו שהה והגיע לתחנת המשטרה, שם ככל הנראה טענה האישה כי תקף אותה מינית. אחת הנשים מאשימה אותו בביצוע מעשי סדום והאחרת בבעילה ללא הסכמה. העימות היה אמור להתקיים ביום שני האחרון, אולם לטענת סנגורו של החשוד "נדחה כיוון שהמתלוננות לא הגיעו".

במסגרת החקירה צפויה המשטרה לאסוף חומרים מתוך מצלמות האבטחה של בניין היוקרה שבו מתגורר משתתף הריאליטי, ולקבל את תוצאות הבדיקות שעברו המתלוננות. בדיון שנערך בשבוע שעבר בבית משפט השלום בתל אביב הכחיש החשוד את הטענות נגדו ואף הציג הודעה שקיבל מאחת הנשים זמן קצר לאחר שעזבו את דירתו, שבה נכתב: "אני מצטערת על הבלאגן מאמי, זו לא אני, זו היא".

עוד בוואלה! NEWS:
משתתף "האח הגדול" החשוד באונס שתי נשים שוחרר למעצר בית
חשד: פליט "האח הגדול" אנס שתי נשים אחרי מסיבת סיום העונה

הארכת מעצרו של פליט הראליטי, בית המשפט השלום, תל אביב 9 באפריל 2017. אבי כהן
"עולה שאלה לגבי שיתוף הפעולה של אחת המתלוננות". החשוד, השבוע/אבי כהן

בעקבות כך, השופטת שלומית בן יצחק אמרה כי "עולה שאלה לגבי שיתוף הפעולה של אחת המתלוננות. לאור העולה, טיב החשד הסביר אינו ברף הגבוה". מנגד, טענו המתלוננות כי הן היו תחת השפעת סם אונס שהוחדר להן למשקה לאחר שבילו עם החשוד במסיבת הסיום של "האח הגדול".

סנגורו של החשוד, עו"ד שרון קינן, מסר השבוע כי "אין ספק שהחשדות חמורים, אך הבעיה היא לא החשד אלא הראיות". לדבריו, "שתי בחורות שהוא מכיר במסיבה, לוקח אותן לביתו, יש קטע מיני, הן משתפות פעולה וזמן קצר לאחר מכן הן מוסרות תלונה. לוחות הזמנים לא הגיוניים", טען. "ב-3:00 הוא עולה איתן לדירה. הן אומרות שהוא שם להם סם אונס. לא יכול להיות ששעתיים-שלוש אחרי כן הן כבר מתלוננות".

עו"ד אופיר יעקובוביץ' היימצג את אחת המתלוננות מסר כי "אנו סבורים כי גרסתו של החשוד קורסת אל מול טענותיה המבוססת של המתלוננת. אך על מנת שלא לפגוע בחקירה ובשלביה אנו מנועים מלהרחיב אין לנו כל ספק כי במקרה דנן יוגש כתב אישום והאמת תצא לאור".

(עדכון ראשון 11:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully