וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

9.4.2017 / 14:00

כוכב "האח הגדול" נעצר בחשד לאונס 2 נשים,דיווח במצרים: 25 הרוגים ויותר מ-60 פצועים בפיצוץ בכנסייה, המשטרה מעריכה כי נמצאה גופת האם הנעדרת מת"א, הקבינט ידון הערב בהשלכות התקיפה האמריקנית בסוריה,ואיך יחגגו את ליל הסדר ברחבי העולם

צילום: רוני כנפו, יותם רונן, מאצ'י הוף וניב אהרונסון, עריכה: ניר חן.

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

דיווח על יוצא תוכנית הראליטי "האח הגדול" שנעצר בחשד לאונס שתי נשים.

דיווח במצרים: 25 הרוגים ויותר מ-60 פצועים בפיצוץ בכנסייה בעיר טנטא.

באתר בניה בתל אביב נמצאה גופת אשה. המשטרה מעריכה כי מדובר באשה שנעדרה אמש מביתה לאחר שבנה בן ה-12 נמצא בשבוע שעבר מת בדירתם לאחר שפרצה בה שריפה. דנה ירקצי כתבת וואלה מדווחת מהשטח.


היום תתקיים ישיבת ממשלה שתעסוק גם בתקיפה האמריקנית בסוריה. טל שלו הכתבת המדינית של וואלה מדווחת לקראתה וד"ר יובל שטייניץ, שר האנרגיה אומר כי מעורבות ישראלית אינה על הפרק.

איך משפיע המיזוג של רשת שופרסל עם ניו-פארם? חן הרצוג, הכלכלן הראשי של BDO Counsulting Group מרחיב על כניסת ענקית המזון לתחום התרופות והפארם.

בקטמנדו, בוליביה, הודו וברילוצ'ה נערכים לחגוג מחר ליל סדר המוני. אור רביד כתב התחבורה של וואלה מדווח מנתב"ג על שיא בכמות הנוסעית שצפוי להישבר היום.

ולנשארים בארץ- איזה מזג אויר צפוי במהלך החג והיכן צפויים פקקים? החזאי טל שמאי ורפ"ק אדי שמאי ממשטרת התנועה עם הטיפים האחרונים לחג נעים ורגוע.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully