וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת החייל שנהרג בפיגוע: "אחיו הקטן סימס לו: 'אתה באמת מת?'"

9.4.2017 / 11:05

בעוד משפחתו של אלחי טהרלב יושבת שבעה מקוצרת בגלל הפסח, היא משתפת בהתמודדות הלא פשוטה. אחיו הגדול סיפר: "אליה בן ה-8 ביקש הטלפון ואמר: 'נבדוק מה באמת קרה'. אחר כך הבנתי שהוא שלח לאלחי הודעה". חברי המשפחה: "הם משלבים בכי ועוצמה בצורה ייחודית"

צילום: רוני כנפו וסרטוני גולשים, עריכה: ניב מעוז

משפחתו של אלחי טהרלב, שנהרג בשבוע שעבר בפיגוע הדריסה בכניסה להתנחלות עפרה, מתמודדת בימים האחרונים עם הכאב הטרי של השכול. בפוסט מרגש, שיתף מתניה, אחד מאחיו של אלחי, את הקושי של אחיהם בן השמונה להבין את שאירע. "אליק החמודי אומר לי: 'תביא לי רגע את הטלפון שלך, אני רוצה לבדוק משהו'", סיפר האח הגדול בפוסט שכתב בפייסבוק. לאחר מכן, סיפר, שלח בן השמונה לאחיו הגדול הודעת טקסט, שלוש שעות לאחר שנהרג: "זה מאליה. אתה באמת מת?".

"הוא אמר: 'בוא נבדוק מה באמת קרה'", סיפר מתניה בשיחה עם וואלה! NEWS. "לא היה לי מושג מה הוא עושה. רק מאוחר יותר, כשבדקתי את ההודעות, ראיתי את מה שהוא כתב. לא קל לו, הוא קצת בהלם ממה שקרה".

עוד בנושא:
הפיגוע בעפרה: גפרור מסוכן בתקופה הנפיצה שלקראת פסח ורמדאן
מאות השתתפו בהלוויית הלוחם שנהרג בפיגוע: "ילד שלי, אני כבר מתגעגעת"
אביו של החייל שנהרג בפיגוע הדריסה: "אין לי כעס כלפי אף אחד"

אלחי טהרלב שנהרג בפיגוע הדריסה בעופרה, עם אחיו אליה, אפריל 2017. באדיבות המשפחה
אלחי יחד עם אחיו הקטן, אליה/באדיבות המשפחה

חברת המשפחה, מרים אנסבכר, תיארה בפוסט משלה איך חיפשה את אליה הקטן לאחר שנודעה להם הבשורה המרה. "עוברת קייטנה קייטנה בכל רחבי היישוב. עוברת ילד ילד. בסוף מצאתי אותו רטוב אחרי מלחמת מים, אוסף הפתעות מהמדריכים", כתבה. "אמרתי לו שאבא ואימא מחכים לו בבית. שאל למה. לכבוד פסח, אמרתי. הוא הסכים לבוא, אבל ההפתעות שחולקו קרצו לו יותר. והוא שוב ושוב אסף אותן. ניסיתי למהר אותו, אבל אז חשבתי שאלה עוד כמה דקות שבהן הוא יהיה ילד מאושר בשגרה ברוכה. להיות אח שכול - יהיה לו כל החיים".

בני המשפחה יושבים שבעה קצרה בגלל כניסת חג הפסח, ולדברי אחד מחבריהם מטלמון, "המשפחה, באופן מיוחד, משלבת בין בכי ועוצמות בצורה מאוד ייחודית. מי שמגיע אליהם לנחם חווה את הכאב אך גם מתחזק. בני המשפחה מקבלת את המנחמים ומחבקת אותם בחזרה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הלוויתו של אלחי טהרלב בהר הרצל, 6 באפריל 2017. נועם מושקוביץ
הוריו של אלחי בהלווייתו, בשבוע שעבר/נועם מושקוביץ

לדברי החבר, תושבי קהילת טלמון מחבקים ועוטפים את משפחת טהרלב. "בשבת אחר הצהריים מאות מבני טלמון הגיעו לרחבה מול בית המשפחה התיישבו ושרו שירי סעודה שלישית, ניגונים נוגים. בין השאר שמעו השכנים את הרב אהד ואת אביטל (הוריו של אלחי, ש"ב) סיפורים מרתקים על אלחי ומסרים מעצימים אודות ההתמודדות עם השכול. בני הקהילה עוטפים אותם ודואגים לכל צרכיהם", סיפר.

"בגלל החג והשבעה הקצרה, רבים נוהרים לבית המשפחה כדי לנחם. השר נפתלי בנט הגיע מוקדם בבוקר לנחם את המשפחה וישב איתם. גם האחים סיפרו על אלחי והנשיא צפוי להגיע לנחם בהמשך היום. עושה רושם שהילדים מסתכלים על הוריהם, לומדים מהם ומגלים תעצומות נפש. לבני הנוער ביישוב יש תפקיד מיוחד בחיבוק למשפחה בכלל ולילדיה בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully