וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל סדר קללל: כשסטטיק ביקש טרמפ מהדוד בוגי לארוחת החג. צפו

שר הביטחון לשעבר שילב את אחיינו, הזמר המצליח, בסרטון שהפיצה לשכתו לחג. "בום דוד כריש", פונה האחיין ליעלון ומבקש הסעה. "כמובן, סטטיק", עונה הדוד במילרע - והזמר מקבל אישור ל"חבירה לפני הפקקים". "אל תדכדך יא רב אלוף, בוא בצ'יל"

צילום: עמוד היוטיוב של משה בוגי יעלון

שר הביטחון לשעבר משה יעלון פרסם היום (ראשון) סרטון משעשע לכבוד חג הפסח, שאליו רתם את אחיינו, הזמר המצליח סטטיק. בסרטון, מתקשר סטטיק ללשכתו של הדוד ומבקש טרמפ לארוחת ליל הסדר, לאחר שיעלון שחרר את עובדיו.

"בום יא דוד כריש, בן אל וג'ורדי דפקו קטע קרינג'י לפנים, לוקחים את הג'יפ ואין לי איך להגיע לסדר. יש מצב שאתה עושה לי את הטובה של הלייף?", שואל סטטיק את יעלון, שבינתיים רושם לעצמו את המילים שאחיינו אומר והוא צריך לבדוק מאוחר יותר את משמעותן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ברור, סטטיק", עונה יעלון שמבטא את שמו של הזמר במילרע, "בשביל מה יש משפחה?". "אש על הקודקוד יא סוואג", מתרצה סטטיק, כשיעלון רושם לעצמו גם את המילה "סוואג" ברשימת המילים לבדיקה.

בהמשך, מדברים השניים על המוזיקה שישמעו בזמן הנסיעה, וסטטיק מבקש דברים ש"מדברים לישראלים". "מה שמדבר לישראלים זה ציונות וערכים, ישראל יהודית ודמוקרטית", אומר יעלון. "ברור, קל", עונה סטטיק. "אתה צודק, זה הפק"ל הלאומי שמחזיק אותנו מאוחדים", מתקן שר הביטחון לשעבר לשפתו שלו.

לסיום, הבהיר יעלון לסטטיק: "אני חובר אליך לפני הפקקים", והאחרון עונה: "אל תדכדך יא רב אלוף, תבוא בצ'יל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קראנג'י?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully