וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: איש עסקים נוסף העיד על טובות הנאה שהעניק לזוג נתניהו

על פי דיווח בחדשות 2, המיליארדר פויו זבלדוביץ' העיד על מתנות שהעניק לראש הממשלה ולרעייתו בעת כהונת נתניהו כשר אוצר וכראש ממשלה. לדבריו של איש העסקים, הוא העיד באופן וולנטרי ואינו חשוד בדבר

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, 2 באפריל 2017. יואב דודקביץ, פול צלמים
מיליארדר נוסף העיד על מתן טובות הנאה לראש הממשלה. נתניהו/פול צלמים, יואב דודקביץ

איש העסקים, המיליארדר פויו זבלודוביץ', העיד בימים האחרונים ביחידת להב 433 על טובות הנאה ומתנות שהעניק לבנימין ולשרה נתניהו – כך פורסם אמש (שבת) לראשונה בחדשות 2. על פי הדיווח, זבלודוביץ' ששהה בישראל התבקש להעיד על טובות הנאה לנתניהו בעת כהונתו כשר אוצר וכראש ממשלה.

זבלודוביץ' מסר בתגובה לדיווח כי הוא התבקש והעיד באופן וולנטרי בעניין חקירותיו של ראש הממשלה. זבלודוביץ' הדגיש כי הוא אינו חשוד בדבר והמשטרה הודתה לו בחום על עדותו.

עוד בוואלה! NEWS:
הערכת המשטרה: נתניהו ומוזס שקלו הקמת ערוץ כדורגל בבעלות המו"ל
בנט על דיל נתניהו-מוזס: "בזמן אמת לא הבנתי מאיפה הכתבות נגדי"
בבית היהודי זועמים על דיל נתניהו-מוזס: "לשקול מחדש הברית עם רה"מ"

רועי, פויו ואניטה זבלודוביץ. אביב חופי,
זבלודוביץ' עם בנו ורעייתו/אביב חופי

במסגרת תיק 1000 עומד החשד כי איש העסקים האוסטרלי ארנון מילצ'ן סיפק לנתניהו ולרעייתו שרה סיגרים ושמפניות בשווי מאות אלפי שקלים במשך שנים ובהתאם לבקשות ספציפיות של בני הזוג. במסגרת החקירה נגבתה גם עדותה של העוזרת של המיליארדר, וכן של שתי עובדות הנציגות שלו בישראל.

בחודש ינואר הודיע מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך על כך שחקירת התיק נמצאת בישורת האחרונה וכשנשאל על כך, הוסיף כי תוך כמה שבועות תסתיים החקירה בתיק הזה. בחודש שעבר נחקר נתניהו בפעם הרביעית במסגרת התיק. מילצ'ן נחקר לאחר תאום מראש עם המשטרה בביתו שבלוס אנג'לס במשך שעתיים זמן קצר לפני כן.

(עדכון ראשון: 22:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully