וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ מערבי על רוסיה וחיפושים אחר אם שבנה מת בביתם: חדשות השבת

שר החוץ הבריטי ג'ונסון ביטל את ביקורו במוסקבה, בתל אביב מחפשים אחר אם נעדרת שבנה בן ה-12 מת שלשום ובשבדיה נעצר המחבל החשוד בביצוע פיגוע הדריסה בו נהרגו ארבעה. כותרות סוף השבוע

נעצר החשוד כנהג המשאית בפיגוע בשבדיה; חומרי נפץ נמצאו במשאית

אחד החשודים בביצוע פיגוע הדריסה בשטוקהולם, בירת שבדיה, הוא אזרח אוזבקיסטן בן 39 - כך דווח הבוקר (שבת) ב"טלגרף" הבריטי. בכלי תקשורת בשבדיה דווח בנוסף כי חומרי נפץ נמצאו במשאית שבאמצעותה בוצע הפיגוע, שבו נדרסו למוות ארבעה בני אדם ונפצעו 12 נוספים.

עוד עולה מדיווחים כי החשוד הוא אב לארבעה, וכי בעבר פרסם תעמולה ג'יהאדיסטית בדף הפייסבוק שלו, כמו גם תמונות של פצועים מהפיצוץ במרתון בוסטון ב-2013. בהודעה רשמית של משטרת שבדיה, נמסר כי "נעצר החשוד המרכזי, הנהג במקרה זה".

רוחאני על התקיפה בסוריה: "הטרוריסטים חוגגים את פעולת טראמפ"

נשיא איראן חסן רוחאני התייחס היום לתקיפה האמריקנית בסוריה, ואמר כי "הטרוריסטים" מריעים למקבילו האמריקני דונלד טראמפ על הפעולה. בנאום ששודר בטלוויזיה הממלכתית של הרפובליקה האסלאמית, לצד הביקורת על ארצות הברית, הביע רוחאני תמיכה בהקמתה של ועדת חקירה בינלאומית שתבדוק את התקיפה הכימית של הצבא הסורי בצפון המדינה השבוע.

"האדם הזה שנמצא בתפקיד כרגע בבית הלבן טוען שהוא רוצה להילחם בטרור, אבל היום הטרוריסטים בסוריה חוגגים את התקיפה האמריקנית", אמר רוחאני. "מדוע לתקוף את הצבא הסורי שנמצא במלחמה עם הטרוריסטים? תחת איזה חוק ובאיזו רשות שיגרת טילים לעבר מדינה ריבונית?", תמה.

חשד לרצח בקריית מלאכי: צעיר בן 27 נדקר למוות בגן ציבורי

צעיר בן 27 נדקר למוות הלילה (שבת) ושני צעירים נוספים נפצעו בינוני וקל בקריית מלאכי. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול ראשוני ופינה אותם לבית החולים שם נקבע מותו של הצעיר. המשטרה פתחה בחקירה.

על פי הדיווח הראשוני, בשעה 3:00 התקבלה קריאה על כמה צעירים דקורים בפארק בן גוריון בעיר. חוקרי המשטרה וזיהוי פלילי במקום החלו בחקירת האירוע.

אחרי כ-60 שנה: המחתרת הבאסקית החלה להתפרק מנשקה

המחתרת הבאסקית (ETA) החלה בהליך מסירת כלי הנשק שברשותה לרשויות בדרום צרפת, סמוך לגבול ספרד, לקראת התפרקות מוחלטת מנשקה. צ'ץ' אטצ'ברי, פעיל סביבה באסקי, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי נשק כלשהו כבר נמסר, אך הוא לא סיפק פרטים נוספים על ההעברה או על איזה כלי נשק נמסרו, בטענה כי פרטים אלה "חסויים".

אתמול הודיעה המחתרת כי בכוונתה להתפרק מנשקה במהלך סוף השבוע. במכתב שהגיע לרשת BBC נכתב כי המחתרת תמסור את כל מאגר הנשק שברשותה, הכולל רובים וחומרי נפץ. כמו כן, חברי המחתרת יידעו את הרשויות בצרפת היכן מוסתרים מאגרי הנשק שלהם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יומיים לאחר שבנה בן ה-12 נמצא מת בדירתם: אם מתל אביב נעדרת

עשרות שוטרים ומתנדבים מחפשים משעות הבוקר אחר סיוון לביא, אמו של הילד בן ה-12 שנמצא ללא רוח חיים בביתם של השניים בתל אביב שלשום, לאחר שככל הנראה שאף חומרים מסוכנים עקב שריפה בבית. לביא נמצאה מחוסרת הכרה לצד בנה על ידי אמה, ופונתה לבית החולים איכילוב. בחיפושים אחריה משתתפים גורמי עירייה, שוטרי סיור, מתנדבי משטרה, מתנדבי יחידת הג'יפים ופרשים.

גורמים בכבאות מחוז תל אביב מסרו היום כי השריפה בבית התפתחה בסלון מהדלקת נרות, וכי תוצריה לא היו אמורים להביא למותו – ולהערכתם מות הילד אינו קשור לשריפה. לביא, בת 46, יצאה הבוקר מגבעתיים ומאז נעלמו עקבותיה. היא לבשה מכנסיים בצבע אפור וחולצה בצבע חום ונעלה נעלי ספורט בצבע אדום. המשטרה פנתה לעזרת הציבור בחיפושים ומבקשת מכל מי שיש לו מידע אודות מקום הימצאה ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה. בשלב זה היא אינה חשודה בגרימה למותו של בנה.

חשד לרצח: בן 65 נמצא ללא רוח חיים בדירה בבאר שבע

חשד לרצח: גבר אותר היום ללא רוח חיים בדירה בבאר שבע. המשטרה ערכה אחריו סריקות, לאחר שהיום משפחתו הודיעה על כך שהוא נעדר מאז אתמול. נסיבות המקרה בבדיקה.

מפעילים לחץ על רוסיה: שר החוץ הבריטי ביטל את ביקורו במוסקבה

שר החוץ של בריטניה בוריס ג'ונסון הודיע היום על ביטול ביקורו הקרוב במוסקבה, שתוכנן ליום שני הקרוב. זאת בעקבות ההתפתחויות האחרונות בסוריה בימים האחרונים, שבמהלכן נהרגו עשרות אזרחים במתקפה כימית ובתגובה תקפה ארצות הברית בסיס של צבא סוריה, שממנו בוצעה המתקפה. המהלך הגביר את המתיחות בין המערב לרוסיה, שתומכת בנשיא בשאר אסד, וזו אף שלחה ספינת קרב לים התיכון כחלק ממפגן כוח.

"ההתפתחויות בסוריה שינו את המצב לחלוטין", אמר ג'ונסון. "העדיפות שלי עתה היא להמשיך להיות בקשר עם ארצות הברית ומדינות אחרות לקראת פסגת ה-G7 ב-10 ו-11 באפריל – להביא לתיאום בינלאומי לתמיכה בהפסקת אש בשטח ולהאצת התהליך הפוליטי". מוסקבה זעמה על המתקפה האמריקנית, שכללה שיגור של עשרות טילי שיוט לעבר בסיס א-שעריאת בחומס, והבטיחה לעבות את מערך ההגנה בסוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully