וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: נתנה למשרתת ליפול מהקומה השביעית בזמן שצילמה את הכול

11.4.2017 / 7:30

עובדת ניקיון בכווית מעדה בזמן שניקתה תריסים בקומה השביעית אך הצליחה להחזיק באדן החלון בשאריות כוחותיה. כשזיהתה את המעסיקה שלה מתקרבת, היא זעקה לעזרה, אך זו החליטה לתעד את האירוע במקום לעזור לה. זה נגמר בנפילה ובחקירת המשטרה

צילום מסך

סיפור מזעזע שמגיע מכווית - עובדת אתיופית שעסקה בעבודות ניקיון תריסים בבית בקומה השביעית במגדל יוקרה, מעדה בזמן שניקתה את החלון ורק בעזרת אחיזה של מספר אצבעות הצליחה שלא ליפול. היא זיהתה את המעסיקה שלה מתקרבת וכמובן זעקה לעזרה. אלא שלהפתעה הרבה, לא רק שהמעסיקה לא עזרה לה, אלא אף החליטה לצלם את התקרית, ובסרטון נראית עובדת הניקיון לא מצליחה להחזיק מעמד, מאבדת את האחיזה וצונחת מגובה שבע קומות. למזלה הרב, היא יצאה בזול עם שבר ביד ותו לא.

אם הסיפור הזה לא מזעזע מספיק, המשרתת התראיינה לתקשורת המקומית וסיפרה עוד פרטים מפתיעים: "היא התכוונה לרצוח אותי בשירותים", אמרה העובדת, "היא רצתה לרצוח אותי ולהעלים את הגופה, אז ברחתי לחלון ולצערי הרב נפלתי".

משרתת נופלת מהקומה השביעית. צילום מסך
עובדת הניקיון זועקת לעזרה/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס"

עוד באותו נושא

אישה צילמה את בעלה בוגד עם המשרתת - ותשלם על זה ביוקר

לכתבה המלאה

המשטרה המקומית עצרה את המעסיקה, לאחר שלא נקפה אצבע כדי לעזור לאישה שהייתה זקוקה לעזרה ואף העלתה את הסרטון לרשת. היא טוענת להגנתה שצילמה את המקרה רק כדי שלא יאשימו אותה בהריגת העובדת שלה. ומה עם לנסות להגיש לה עזרה? אל תבלבלו אותה עם שאלות מסובכות, גם ככה היא נשארה תקועה בלי עוזרת בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully