וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע חיסול הבכיר: חמאס הוציא להורג "שלושה משתפי פעולה עם ישראל"

הארגון הוציא להורג בתלייה שלושה אסירים, בני 55, 42 ו-32. הם הורשעו עוד לפני חיסולו של מאזן פוקהא, בחודש שעבר. מנגנוני הביטחון של הארגון ברצועה יצאו השבוע למבצע נרחב למעצר משתפי פעולה

צילום: שי מכלוף

חמאס הודיע על הוצאתם להורג של שלושה עצורים באשמת שיתוף פעולה עם ישראל, הבוקר (חמישי) בעזה. השלושה, בני 55, 42 ו-32, הורשעו עוד לפני חיסול בכיר הארגון מאזן פוקהא.

בהודעת חמאס נכתב: "בהסתמך על השריעה והדת שלנו ועל החוק הפלסטיני ועל ביצוע בפועל של זכות הלאום והאזרח והשמירה על בטחון החברה, בוצעו היום, חמישי 6 באפריל, שלושה עונשי מוות בתליה נגד שלושה סייעינים של ישראל: ע.מ בן 55, ו.א בן 43, א.ש בן 33".

הודעה שפרסמו הרשויות בעזה על הוצאתם להורג של 3 משתפי פעולה עם ישראל. 6 באפריל 2017. טוויטר, אתר רשמי
הודעת חמאס על הוצאת השלושה להורג/אתר רשמי, טוויטר

מוקדם יותר השבוע, פתחו מנגנוני הביטחון של חמאס ברצועת עזה במבצע נרחב למעצר "משתפי פעולה" עם ישראל. על פי הדיווח בכלי תקשורת פלסטיניים, נעצרו כמה סייענים חשודים, והמבצע נמשך. לפי שעה טרם התברר אם יש קשר בין המבצע למאמצים לאיתור האחראים להתנקשות בבכיר חמאס מאזן פוקהא.

על פי גורמים ביטחוניים בעזה, המעצרים הנוכחיים הם במסגרת מאמציהם של מנגנוני הביטחון לאיתור האחראים להתנקשות במאזן פוקהא, בכיר הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, שחוסל בירי אקדח בסוף החודש שעבר. לטענת חמאס, ישראל היא האחראית להתנקשות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully