וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב איילון

6.4.2017 / 14:00

חייל צה"ל נהרג בפיגוע דריסה ליד עפרה, דני דנון על הצורך בהתערבות ישראל בנעשה בסוריה אחרי המתקפה הכימית, 40 שנה לזכיית מכבי ת"א בגביע אירופה והמלצות אופנה, בילוי ואוכל לקראת חג פסח

צילום: רוני כנפו, מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

חייל צה"ל, אלחי טהרלב מהיישוב טלמון, נהרג הבוקר בפיגוע דריסה בצומת עפרה, משה שטינמץ מדווח מזירת האירוע.

אבי יששכרוף פרשן וואלה לעניני ערבים עידכן על תקיפה נוספת של צבא אסד נגד המורדים.

ובאותו ענין, האם ישראל צריכה להתערב במשבר בסוריה נוכח המתקפה הכימית? שגריר ישראל באו"ם דני דנון התראיין בנושא הזה.

מחר לפני 40 שנה ניצחה מכבי ת"א את מובילג'ירג'י וארזה האיטלקית וזכתה בגביע אירופה - נקודה אחת שעשתה היסטוריה. אולסי פרי, אחד מגיבורי הניצחון והעונה ההיא חזר בהתרגשות לימים ההם.

זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות ויעל געתון מוואלה תרבות יתנו המלצות לבילויים בחג - מסיור בג'ילבון ובעיר העתיקה בבאר שבע ועד לפסטיבל הצגות ילדים ונוער בחיפה ומופע של לאלי אספוסיטו בת"א.

אם עוד לא התארגנתם לחג - נאוה סילורה מוואלה אופנה עם המלצות אופנה לנשים ולגברים לליל הסדר ומיקי שמו נתן מתכון מנצח לקינוח אולטימטיבי ללא קמח.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully