וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שוכב עם ארבע נשים לפחות מדי לילה - ולאשתי לא אכפת"

8.4.2017 / 22:50

הדובר הוא טראוורס בניון המכונה "קנדימן" - איש עסקים אוסטרלי מוצלח במיוחד, שיודע איך לחיות את החיים הטובים. "מדי שבוע אני חושב על תנוחה חדשה", אמר, ומדוע לאשתו זה לא מפריע?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

@candyshopmansion

חשבתם שהחיים שלכם מלהיבים? זה הזמן להכיר את חייו של "קנדימן" - מיליונר אוסטרלי שבאמת, אבל באמת עושה חיים משוגעים. שמו האמיתי של איש העסקים הצבעוני הוא טראוורס בניון, טייקון ויורש של חברת טבק גדולה, וגם מעריץ את יו הפנר. כל כך מעריץ, עד שבנה לעצמו אחוזה דומה לזו של הפנר הקשיש, בה הוא מתגורר עם אשתו ושלל דוגמניות בלי הרבה לבוש. הבית מעוצב בדיוק כפי שהייתם מצפים מעשיר שחצן לעצב אותו: תקרות מצויירות, עמודים מצופים זהב, טווסים לבנים נדירים ובריכה מנקרת עיניים.

קנדימן דואג לתעד באדיקות את סגנון חייו הראוותני, ועמוד האינסטגרם שלו עמוס בתמונות מנקרות עיניים במקרה הטוב ומטרידות מאוד במקרים קיצוניים יותר. בפעם האחרונה שהוא עלה לכותרת זה היה לפני כשנתיים כשהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה בה הוא מוביל ברצועה את אשתו ואישה נוספת. קרובי המשפחה של האישה נדהמו למראה התמונה, ועשו בדיוק את מה שבן משפחה מודאג היה עושה - מיהרו להתראיין לכלי תקשורת מקומיים.

כעת הוא שוב חוזר להדהים את העולם בסיפורים על על חייו וטוען שהוא שוכב עם ארבע נשים שונות, לפחות, מדי לילה - ולאשתו לא אכפת מזה.

עוד בנושא:

קנדימן לא לבד: הדושים הכי גדולים ברשת
בגלל מכות בעירום: דוגמנית סולקה מאחוזת הפלייבוי האוסטרלי

עוד באותו נושא

סקס, סמים, דוגמניות וטווסים: הצצה נדירה לאחוזת הפלייבוי האוסטרלי

לכתבה המלאה

"קנדימן" התחתן ב-2011 ומתגורר באחוזה מפוארת בגולד קוסט עם אשתו וארבעת ילדיו. זה לא מפריע לו (לדבריו) לבלות על בסיס יומי עם נשים אחרות. הרבה נשים אחרות.

"במיטה שלי יש ארבע נשים בממוצע", אמר לאחרונה. "אני לא ישן הרבה. אני חושב שאני הוגה תנוחה חדשה מדי שבוע. הזמן הזה בחדר שינה הוא לא בשבילי - הוא כדי להלהיב את הבנות. להיות טוב במיטה זה לא בשבילך, אלא בשבילן".

באופן לא לגמרי מפתיע, בניון סיפר שהכיר את אשתו הנוכחית ב-2009, כשהחמיא לה על הישבן שלה. "תמיד היו נשים אחרות", אמרה. "לפעמים הם גרות כאן כמה שבועות וממשיכות הלאה. תסתכלו ברשת החברתית ותראו כמה נשים זורקות את עצמן עליו. לי זה לא מפריע, אני נשואה לו. יש לו הרבה חברות אבל רק אישה אחת".

קנדימן, שהפך למעין מלך מסיבות, נולד במלבורן ב-1972 ושיחק פוטבול אוסטרלי באופן מקצועני. כשבגר הפך לאיש עסקים וטייקון עסקי של ממש. אשתו הראשונה היתה מיס עולם לשעבר, ניבייית' ביאטריס חימנס ליל, אבל כנראה שלה אורח החיים שלו טיפה יותר הפריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully