וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

5.4.2017 / 14:00

האם ישראל צריכה לנקוט פעולות נגד מפעילי הנשק הכימי בסוריה, משבר התאגיד מגיע לכנסת שחוזרת מפגרה, ובמה מתמקדת תערוכת העיצוב שנפתחה במילאנו

צילום: רוני כנפו, אבי כהן, יותם רונן, שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


יממה אחרי האסון בסוריה שהביא למותם של יותר ממאה בני אדם כתוצאה מחשיפה לגז סארין אמיר בוחבוט פרשן וואלה לענייני צבא דיווח על הערכות מערכת הבטחון לכך שהאירועים בסוריה יזלגו לישראל.

האלוף במילואים עמוס ידלין, לשעבר ראש אמ"ן והיום ראש המכון למחקרי בטחון לאומי שאמר כי ישראל צריכה לנקוט פעולות ממוקדות נגד מפעילי הנשק הכימי.

מנכ"לית יוניסף ישראל דברה לונדון על הדרכים בהן תושבי ישראל יכולים לסייע לתושבי סוריה.

כתבת וואלה דנה ירקצי דיווחה על נפילת עץ שהביאה למותה של אשה בכפר סבא.

הכנסת חזרה היום מפגרה לדיון מיוחד בנושא התאגיד, כשברקע חשש הקואליציה מאי עמידה בלוחות הזמנים למתווה החדש. הכתב הפרלמנטרי של וואלה יקי אדמקר דיווח מהכנסת.

ראש הממשלה נתניהו אמר השבוע שבמקום שהעיתונאים רואים פקקים הוא רואה מחלפים, הילה קובו בדקה מי רואה יותר טוב, העיתונאים או ראש הממשלה.

דגש רב מושם השנה על חדרי ילדים בתערוכת העיצוב הגדולה שנפתחה אתמול במילאנו ,עורכת וואלה בית ועיצוב אפרת בראשי מפן דיווחה ממילאנו.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully