וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: סער בראש הליכוד גורף יותר מנדטים מנתניהו, יש עתיד מתחזקת

בסקר שפורסם בחדשות 10 עלה כי אם הבחירות היו נערכות היום, הייתה הליכוד מקבלת 27 מנדטים ומפסידה ליש עתיד בפער של שני מנדטים. אם שר הפנים לשעבר, שהודיע על שובו לפוליטיקה, היה עומד בראש מפלגת השלטון, היו שתיהן מקבלות 29 מנדטים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יוסי אלטר

סקר חדשות 10 שפורסם אמש (שלישי) מגלה כי הליכוד בראשותו של שר הפנים לשעבר גדעון סער תגרוף יותר מנדטים מהליכוד בראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפי הסקר, אם היו נערכות הבחירות היום, הייתה הליכוד מקבלת 27 מנדטים ומפסידה למפלגת יש עתיד, שהייתה מקבלת 29 מנדטים. לעומת זאת, אם סער, שהודיע אתמול על חזרתו לפוליטיקה, היה עומד בראש הליכוד, היא הייתה מקבלת 29 מנדטים, בעוד יש עתיד הייתה מקבלת 29 גם כן.

עם זאת, לפי סקר התאמה לכהן כראש הממשלה, נתניהו מוביל על יו"ר יש עתיד יאיר לפיד וסער, ומקבל 23% לעומת 18% ו-11% בהתאמה. יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מקבל 5% התאמה, וליברמן והרצוג – 4%. 35% ענו שהם אינם יודעים מי הכי מתאים לכהן כראש הממשלה או שהם סבורים שאף אחד מהם לא מתאים. הסקר גם בדק את התפלגות ההצבעה במפלגת הליכוד. 68% אמרו כי נתניהו צריך לעמוד בראשות הליכוד, ורק 13% אמרו שסער הוא האיש.

עוד גילה הסקר כי אם היו נערכות היום בחירות היו הרשימה המשותפת מקבלת 12 מנדטים, המחנה הציוני והבית היהודי עשרה מנדטים, יהדות התורה ומרצ שבעה מנדטים, וש"ס, כולנו וישראל ביתנו היו מקבלות שישה מנדטים כל אחת.

לקריאה נוספת:
סקר וואלה! NEWS: רוב הציבור תומך בכחלון בעימות מול נתניהו
סקר וואלה! NEWS: יש עתיד עם 27 מנדטים, הליכוד עם 24
סקר: יש עתיד בפער קטן על הליכוד; המחנה הציוני מתרסקת

מסיבת עיתונאים של גדעון סהר בו מצהיר כי שב לפוליטיקה סניף הליכוד עכו, 3 באפריל 2017. שלומי גבאי
ראש הממשלה הבא? סער, אתמול/שלומי גבאי

סער הודיע אמש על שובו לחיים הפוליטיים, בתום שנתיים וחצי מחוץ לממשלה ולכנסת. "תם פסק הזמן, אני חוזר לפעילות פוליטית בתנועתנו הליכוד", אמר בכנס פוליטי בעיר עכו. "רציתי להיות עם המשפחה והייתה לי באמת תקופה הכי טובה, הכי נעימה ושקטה. חשבתי על הדברים במהלך השנתיים וחצי האחרונות כדי לדאוג למדינה שלנו. יש לנו מדינה אחת, בשביל הילדים של כולנו כל מי שיכול לתרום, צריך לתרום, וביכולתי לתרום למדינה ולתרום לתנועה.

"המטרה שלי היא לחזק את הליכוד לקראת הבחירות בעתיד. אני מתכוון לצאת במסע חוצה ישראל להיפגש עם אזרחי ישראל, עם מצביעי הליכוד ולהציג שורה של פתרונות. נעשה את הכל ביחד, מתוך תחושה של אחדות, מתוך גישה שרואה את טובת המדינה וטובת התנועה", אמר. סער, הנחשב יריב פוליטי של ראש הממשלה, שיבח את נתניהו בפתח דבריו על "העמידה התקיפה מול הלחצים מהממשל האמריקני בשמונה השנים האחרונות".

אחת השאלות שמרחפות מעל ההודעה על שובו לפוליטיקה היא מה מטרתה, שכן נתניהו כבר נבחר למועמד הליכוד לראשות הממשלה בבחירות הבאות. בשבועות האחרונים שיחק סער תפקיד משנה ברקע משבר תאגיד השידור הציבורי, שכן מינויה של רעייתו, גאולה אבן, לתפקיד מגישת המהדורה המרכזית בתאגיד בשיאו של המשבר עורר את זעמם של נתניהו ורעייתו שרה.

(עדכון ראשון: 21:10)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס חתימת הסכם גג באור יהודה, 4 באפריל 2017. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה לשעבר? נתניהו, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully