וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הנאום החריף של כחלון: נתניהו מבקש לעצמו את המילה האחרונה

4.4.2017 / 17:20

לוואלה! NEWS נודע כי אחרי הנאום התקיף של שר האוצר באירוע מחיר למשתכן אתמול, ביקשה לשכת ראש הממשלה לשנות את סדר הנואמים באירוע זהה היום, כך שהפעם נתניהו יהיה הדובר האחרון. לשכת רה"מ: לא מכירים את השינוי

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: כחלון אמש בטקס בבית שמש בהשתתפות נתניהו)

על רקע משבר התאגיד והמתיחות הנמשכת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון, השניים צפויים להשתתף היום (שלישי) באירוע מחיר למשתכן באור יהודה. אתמול נערך טקס דומה בבית שמש, שבמהלכו תקף כחלון בחריפות את נתניהו, שישב באותו זמן בפנים חתומות על הבמה.

היום, נדמה שבלשכת ראש הממשלה הפיקו לקחים. לוואלה! NEWS נודע כי אמש ביקשה לשכת ראש הממשלה מהפקת האירוע לשנות את סדר הנואמים, ולאפשר לנתניהו להיות הנואם האחרון במקום הראשון. נראה שאחרי המתקפה של כחלון, מעוניין ראש הממשלה לשמור על זכות התגובה ולהיות זה שאומר את המילה האחרונה.

האירוע באור יהודה הוא האחרון בסדרת אירועים של שר האוצר בחודשים האחרונים, שראש הממשלה מצטרף אליהם. כחלון כבר הביע בשיחות סגורות ובתדרוכים את מורת רוחו מהמגמה. לאחרונה אמר לנתניהו בשיחה ביניהם כי "כשיש הישגים, אתה תמיד מופיע. אבל כשיש קשיים, אתה נעלם".

עוד בוואלה! NEWS:
המתקפה הכימית בסוריה: "בית החולים שמטפל בפצועים הופצץ"
נפסל מינויו של יאיר שמיר ליו"ר התעשייה האווירית
הקצינה שהתלוננה על הטרדה מינית תובעת את אלשיך: "קרא לי עבריינית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון באירוע חתימת הסכם גג בבית שמש. 3 באפריל 2017. טל שלו, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו וכחלון, אמש/מערכת וואלה! NEWS, טל שלו, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

לנתניהו זה כנראה לא הפריע. גם אחרי משבר התאגיד, שיצר קרע עמוק בין השניים, הוא התעקש להתייצב אתמול בבית שמש לטקס חתימה על הסכם גג להסכם מחיר למשתכן באור יהודה. נתניהו נאם אתמול לפני כחלון, וניכר שעשה מאמץ לרכך את לבו. הוא החמיא לו על ההישגים בתחום הדיור, ואף חזר לכנותו בכינוי החיבה "מוישה".

כחלון, מנגד, הפנה לו כתף קרה, הקפיד לא ליצור קשר עין עם ראש הממשלה ואף ביקר אותו בחריפות על אירועי השבועות האחרונים. "אם היינו הולכים לבחירות, אף אחד לא היה כאן היום. בבחירות אתה יודע איך אתה נכנס, אבל אתה לא יודע איך אתה יוצא", אמר והמשיך בעקיצות נגד נתניהו, "הגיע הזמן למנהיגים שלא מפחדים".

נתניהו הודיע על השתתפותו באירוע באור יהודה רק ברגע האחרון. ההזמנות לאירוע, שבהן נכתב שאורחי הכבוד הם כחלון ושר השיכון והבינוי יואב גלנט, כבר נשלחו. אבל לשכת ראש הממשלה הודיעה לעירייה וללשכת שר האוצר שגם נתניהו מתכוון להגיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנימין נתניהו נואם ראשון בהזמנה המקורית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום ראשון האחרון התקיימה ישיבת הפקה משותפת, שבה נקבע כי ראש הממשלה יהיה הנואם הראשון, ואחריו שר האוצר, שר השיכון ובכירים נוספים. אך להפתעת המשתתפים, הבוקר פורסמה רשימה חדשה שהגיעה לידי וואלה! NEWS, שבה נתניהו שובץ כדובר האחרון, הרבה אחרי שר האוצר.

בלשכת ראש הממשלה אמרו כי הם אינם מכירים את השינוי, אך קיומו הוא לא מן הנמנע אחרי המתקפות של כחלון. נתניהו ביקש לשמור לעצמו את זכות התגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully