וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון עוקץ את נתניהו: הגיע הזמן למנהיגים שלא מפחדים

4.4.2017 / 0:59

יו"ר "כולנו" אמר בהרמת כוסית לפסח כי "הגיע הזמן שהמנהיגים יילחמו למען מי שצריך להילחם למענו, ולצורך זה קמה 'כולנו'. קיבלנו 7% מהקולות לכנסת, אבל מצפים מאיתנו לפתור את כל הבעיות של עם ישראל"

צלמים זמניים מורשים

שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, עקץ אמש (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר: "הגיע הזמן שיקומו פה מנהיגים שלא יפחדו, אלא יילחמו למען מי שצריך להילחם למענו".

בהרמת כוסית לפסח של מפלגת "כולנו" בחולון, אמר כחלון: "בשנתיים האחרונות מצפים מאיתנו לפתור את כל הבעיות של עם ישראל. קיבלנו רק 7% מהקולות לכנסת, אבל יש טענות רק אלינו - אנחנו צריכים לפתור את כל הבעיות: התאגיד, האמוניה, הנכים, הקשישים. נפתור את הבעיות האלה, אבל תנו לנו זמן, זה לא פייר.

"תמיד כשחלק סובל, חלק נהנה", הוסיף כחלון, "תמיד נלחמו באלה שסובלים, אף פעם לא נלחמו באלה שנהנו, כשאתם פוגעים באלה שנהנו הם מחזירים מלחמה. אתם לא תראו אף פעם בן אדם חלש מחזיר מלחמה. אנחנו נלחמים בזה, לא נלחמים באנשים – נלחמים למען הצדק. הגיע הזמן שהמנהיגים יילחמו למען מי שצריך להילחם למענו, לצורך זה קמה מפלגת כולנו. היינו פה, נהיה פה לעוד הרבה שנים".

כחלון התייחס לחזרתו לפוליטיקה של השר לשעבר גדעון סער, "חברי הטוב" כלשונו של שר האוצר, ואיחל לו הצלחה עם שובו מ"פסק הזמן" שלקח.

שר האוצר משה כחלון באירוע הרמת כוסית לכבוד פסח של מפלגת כולנו. אלעד מלכה, מערכת וואלה! NEWS
"מצפים מאיתנו לפתור את כל הבעיות של עם ישראל". כחלון, אמש/מערכת וואלה! NEWS, אלעד מלכה

מוקדם יותר אתמול נשא כחלון נאום תקיף בטקס חתימה על הסכם גג בבית שמש, שבו השתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הפנים אריה דרעי ושר השיכון יואב גלנט. ברקע המשבר הקואליציוני סביב תאגיד השידור הציבורי, שהסתיים בהסכמה על מתווה פשרה שנוי במחלוקת, אמר כחלון על הבמה: "עברנו משבר בשבועות האחרונים. אם היינו הולכים לבחירות, אף אחד לא היה כאן היום".

הוא הגביר את קולו ואמר: "הזוגות הצעירים היו הולכים לקרוא תהילים. גם הנכים היו צריכים לחכות שנה נוספת להעלאת הקצבאות". לדבריו, "בבחירות אתה יודע איך אתה נכנס, אבל אתה לא יודע איך אתה יוצא. האחריות שגילינו פה הייתה מתבקשת ומחויבת וגם שילמתי עליה מחיר פוליטי. כמו שאמרתי בעבר, אני מוכן לשלם את המחיר בשביל הזוגות הצעירים. לצערי הרב, לא כולם חושבים ככה", אמר ברמיזה לראש הממשלה.

(עדכון ראשון: 22:10)

שר האוצר משה כחלון ושר הבינוי והשיכון יואב גלנט באירוע הרמת כוסית לכבוד פסח של מפלגת כולנו. אלעד מלכה, מערכת וואלה! NEWS
"מוכן לשלם מחיר עבור הזוגות הצעירים". כחלון עם שרי מפלגתו, אלי כהן ויואב גלנט/מערכת וואלה! NEWS, אלעד מלכה

בכנס, שבו השתתפו יותר מאלף פעילים ותומכים של כולנו, בישר כחלון כי כבר בימים הקרובים יעודכנו קצבאות הנכים "לאחר שנים שלא טיפלו בהם". עוד אמר כי "אמהות עובדות יקבלו תמריץ לעבוד ונאפשר להם לשים את הילדים במסגרות במחיר סביר. קבוצות אלו יקבלו הטבות משמעותיות בימים הקרובים". הוא הוסיף כי "אלה הבשורות שבדרך ויהיו עוד. כל שקל שיהיה לנו מהצמחת המשק ילך לקשישים, נכים, דיור ציבורי, לקבוצות שהוזנחו שנים".

שר האוצר משה כחלון באירוע הרמת כוסית לכבוד פסח של מפלגת כולנו. אלעד מלכה, מערכת וואלה! NEWS
"יהיו עוד בשורות". כחלון, אמש/מערכת וואלה! NEWS, אלעד מלכה
ועידת כולנו בהשתתפות משה כחלון 03.04.17. באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה! NEWS
כחלון נואם, אמש/מערכת וואלה! NEWS, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully