וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן עשר נחנק מחבל בו שיחק במעלית בבית שמש; מצבו אנוש

3.4.2017 / 18:17

הילד שיחק עם חבל שנכרך סביב צווארו ונחנק. שכנה בבניין הזעיקה את כוחות החירום, שהעניקו לו טיפול רפואי ראשוני וביצעו בו פעולות החייאה. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב אנוש - וסכנה נשקפת לחייו

אמבולנסים ברחבת המיון של בית החולים רמב"ם, חיפה. דצמבר 2016. אדריאן הרבשטיין
הילד פונה לבית החולים/אדריאן הרבשטיין

ילד בן עשר נמצא בצהריים (שני) מחוסר הכרה במעלית בעיר בית שמש. צוותי הצלה של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני וביצעו בו פעולות החייאה. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם. על פי החשד, חתיכת חבל או צעיף בד שהיו תלויים על כתפיו נתפסו בדלת החיצונית של המעלית. שכנה שראתה את הילד שנתקע במעלית והתקשרה למוקד החירום.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי הילד פונה ליחידת הטראומה, ומצבו אנוש, וכי סכנה נשקפת לחייו.

חובש רפואת חירום של מגן דוד אדום, ירמיהו קלפהולץ, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בתוך המעלית ילד כבן עשר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוצאנו אותו לחדר המדרגות ושם הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. כשהדופק חזר, התחלנו בפינוי לבית החולים תוך המשך הטיפול הרפואי הנדרש כשמצבו מוגדר קשה".

שכני ההרוגה שנפלה לפיר מעלית: "לא חוזרים לחיים רגילים". שי מכלוף
תאונה במעלית/שי מכלוף

בסוף השבוע נפצע ילד בן 11 בטבריה בנפילה מגובה של כארבעה מטרים. הוא סבל מפציעות באורח בינוני ופונה לבית החולים פוריה. באופקים נפצע בינוני ילד בן ארבע, שנכווה ממים רותחים בביתו.

מארגון "בטרם" נמסר כי בין השנים 2010 ו-2016 נהרגו 38 ילדים במהלך חופשת הפסח בתאונות שונות. על פי הארגון על הורים ללמד את ילדיהם כי אזור המעלית והמעלית אינם משחק. בארגון ממליצים להדריך ילדים כיצד לנהוג בזהירות בנסיעה במעלית: לא להשתולל בתא בזמן נסיעה, ולא להכניס חפצים שיכולים להיתפס ולהפריע לנסיעה תקינה של המעלית.

(עדכון ראשון: 16:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully