וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של מיליארדר מוכר נעצר בחשד שתקף את רעייתו במשך 17 שנים

3.4.2017 / 11:13

החשוד נעצר לאחר תלונה על מקרה תקיפה נוסף, ושוחרר למעצר בית בבית הוריו שבבני ברק בערבות של 45 אלף שקלים. השופטת ציינה: "תלונתה של המתלוננת מגובשת, אך ניתן להשלים את החקירה גם במעצר בית"

שוטרים מתגברים אבטחה במרכז תל אביב, 15 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
ניידת משטרה בתל אביב/ראובן קסטרו

בנו של מיליארדר מוכר נעצר אתמול (ראשון) בחשד שתקף את רעייתו באופן מתמשך ב-17 השנים האחרונות. לאחר תלונה על מקרה נוסף אתמול, שכלל אמירות אובדניות, נעצר החשוד, בנו של אחד מבכירי המשק הישראלי, על ידי בלשי מחוז תל אביב. שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי-כץ הורתה היום על שחרורו למעצר בית בבית אביו בבני ברק למשך חמישה ימים, עם ערבות בסך 45 אלף שקלים.

חוקר המשטרה, רב-סמל בכיר גיא קלדרון, ביקש בדיון בבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים ולשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. עורך דינו של החשוד, ניר זנו, מסר כי הוא יישלח לבדיקה כזו מטעם ההגנה. על פי החשד, הוא תקף את רעייתו בכמה מקרים במהלך חייהם המשותפים, וכעת נמצאים השניים בהליכי גירושים.

לדבריה של השופטת פוזננסקי-כץ, "התלבטתי לא מעט בתיק, כי תלונתה של המתלוננת מגובשת". עם זאת, היא ציינה כי "מדובר בחשוד נעדר רישום פלילי. בסופו של יום, מצאתי כי ניתן להשלים את החקירה כשהחשוד נתון בתנאים מגבילים במעצר בית". לבקשת בא כוחו של החשוד, אמו תהיה ערבה למעצר הבית.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח בגליל: בת 35 נורתה למוות בעת שנסעה ברכבה
לאחר שגופתה נמצאה בביתה: תושב פתח תקווה נעצר בחשד לרצח אשתו
מתה מפצעיה פעילת זכויות נשים שנורתה בידי רעולי פנים בביתה בלוד

בן של איש עסקים ידוע החשוד באלימות כלפי אשתו. ברני ארדוב
החשוד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully