וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן הכריז על הקמת ועדה לאיתור מועמדים לתפקיד מפקד גלי צה"ל

2.4.2017 / 21:55

שר הביטחון הורה על הקמת ועדה שתמליץ על שניים-שלושה מועמדים להחלפת מפקד התחנה הנוכחי ירון דקל. הוועדה, בראשות אלוף במיל' יפתח רון-טל, תידרש לספק שמות בתוך חודשיים. "המחליף יחזק את הגיוון הפלורליסטי בתחנה", אמר ליברמן

בית גלי צה"ל ביפו. ניב אהרונסון
"להגדיל את הגיוון הפלורליסטי שייתן ביטוי לכל חלקי האוכלוסיה". אולפני גלי צה"ל ביפו/ניב אהרונסון

שר הביטחון אביגדור ליברמן הודיע היום (ראשון) על הקמת ועדה מייעצת לאיתור מפקד לגלי צה"ל. הוועדה תידרש לקיים הליך איתור ומיון למועמדים ולהמליץ בפני ליברמן על שניים עד שלושה מועמדים המתאימים ביותר לתפקיד בתוך 60 יום.

בראש הוועדה יעמוד אלוף (במיל') יפתח רון-טל. עוד יכללו בה שופטת בית משפט השלום בדימוס שרה פריש, הפרשן המדיני הבכיר של ידיעות אחרונות ואיש רשות השידור לשעבר שמעון שיפר, נציב שירות המדינה לשעבר ומזכיר הממשלה לשעבר עו"ד שמואל הולנדר, וראש אכ"א ודובר צה"ל אלוף מוטי אלמוז.

ליברמן אמר כי הוא "מאמין שחברי הוועדה, שהם אנשים ראויים ומכובדים, שכל אחד מהם מייצג רשות אחרת במדינת ישראל ושכולם כיהנו בתפקידים בכירים, יוכלו לאתר ולהמליץ על מועמדים ראויים לתפקיד מפקד גל"צ. מי שיכהן בתפקיד יוכל להמשיך ולהצעיד את התחנה קדימה, לשמור על ייחודיותה ולחזק בה את האלמנטים הנדרשים כדי להגדיל את הגיוון הפלורליסטי שייתן ביטוי לכל חלקי האוכלוסיה במדינת ישראל".

לדבריו, "זה עוד לא הזמן לסיכומים, אך מי שייכנס לתפקיד יחליף את ירון דקל, שעשה בכהונתו מהלכים גדולים וחשובים לחיזוק התחנה ושינה את פניה לטובה".

עוד בנושא:
החלטת ליברמן הגיעה לכנסת: "תחת שר ביטחון לא צריכה להיות תחנת שידור"
"אם אין חיילים בגל"צ – אין גל"צ"
יעלון נגד ליברמן: "הוא מנסה להפוך את גלי צה"ל לפראבדה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully