וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש סגרה תיק נגד קצין בכיר שנחשד בקבלת שוחד

1.4.2017 / 20:28

ניצב משנה אילן סרדל נחשד בקבלת טובות הנאה שונות מבעלי עסקים ומועדונים בצפון לפני כשנה וחצי. התיק בעניינו נסגר והוא הודיע כי יפרוש מהשירות במשטרה. עורך דינו: "נתן את חייו למדינה, מי שנפגע הוא עם ישראל"

מפקד תחנת זבולון במחוז חוף של המשטרה, ניצב-משנה אילן סרדל, נחשד בקבלת שוחד. חטיבת דובר המשטרה
סרדל/חטיבת דובר המשטרה

המחלקה לחקירת שוטרים (מח"ש) סגרה את תיק החקירה נגד ניצב משנה אילן סרדל, שהיה מפקד תחנת המשטרה בזבולון ונחשד בקבלת שוחד מבעלי עסקים ומועדונים באזור פיקודו. סרדל אף נעצר למשך ארבעה ימים עם תחילת הפרשה לפני כשנה וחצי, כשנחשד שקיבל טובות הנאה שונות, ובהן סיגרים ואלוכוהל, ואף השיג טובות הנאה דומות עברו קרוב משפחתו.

לדברי סנגורו של סרדל, עורך הדין משה גלעד, התיק נסגר הן בהליך הפלילי והן בהליך המשמעתי. סרדל יפרוש משירותו במשטרה, אולם לדברי עו"ד גלעד "אין כל קשר בין הפרישה לבין הטענות שעלו נגדו".

גלעד אמר כי "מי שנפגע הוא עם ישראל. מדובר במפקד שהוריד את רמת הפשיעה באזור הקריות ב-70%. הוא פרש כי אין לו כוח להתמודד עם שיטת המשפט שלפיה מי שמוציא את הראש מהצריח – חוטף. הוא לא מעוניין בכך". עורך הדין אף הוסיף ותקף את מח"ש: "באו מתוך 'המשפחה' שלו וזלזלו בכל מה שעשה, בטענות משונות. אפשר להבין אותו. הוא אומר שהוא נתן את חייו למען מדינת ישראל, והמדינה פגעה בו ללא עוול בכפו", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
ללא כתב אישום: דין משמעתי לשוטרים שתקפו עובד במרכול בתל אביב
לאחר שגופתה נמצאה בביתה: תושב פתח תקווה נעצר בחשד לרצח אשתו
אב חשוד בהריגת בנו בן ה-17 ממנת יתר: לא ידעתי שצרך את החומר

התכתבות בפייסבוק של נצ"מ אילן סרדל, מפקד מרחב זבולון. פייסבוק, צילום מסך
תקף בבוטות את מח"ש. הפוסט שנמחק/צילום מסך, פייסבוק

לדברי עורך הדין, אין לו תלונות לגבי עצם חקירתו של סרדל. "אך היה די בשבעה ימי חקירה, ולא צריך לענות את דינו של אדם", אמר. "התוצאה היא שבמערכת נשארים בסוף אנשים בינוניים שלא מקבלים החלטות ולא עושים דבר, אבל גם לא מורידים את רמת הפשיעה. אדם כמו סרדל מוותר ואומר – 'לא מתאים לי, תמשיכו הלאה'.

בחודש נובמבר 2015 תקף סרדל את מח"ש בבוטות בעמוד הפייסבוק שלו. "אני שם זין על מח"ש, חלאות אדם, הם מושחתים, נוכלים, אני לא רואה אותם ממטר". הוא קיבל תגובות אוהדות לסטטוס שהעלה לדף הפייסבוק שלו, והוסר לאחר כמה שעות. בין תגובותיו, כתב סרדל: "אני בסוף ינצח (כך במקור) את החלאות אדם שמנסים לשים לי רגל...ברור לכולם שבסוף הכל ייסגר וזה בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully