וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוות מוסקבה ל-1 באפריל: "אם תרצו שנתערב לכם בבחירות - הקישו 3"

המענה הקולי של משרד החוץ הציע למטלפנים לבחור בין "שימוש בהאקרים" או "התערבות בבחירות", הבית הלבן הודיע על מינוי יועץ בכיר "לענייני טוויטר" עבור הנשיא טראמפ. מתיחות ה-1 באפריל הטובות ביותר ברחבי העולם

עריכה: אביב אירגז

(בווידאו: המתיחה של דונלד טראמפ ב-1 באפריל בשנה שעברה)

"אם תרצו שנתערב לכם בבחירות – הקישו 3 והמתינו" – זו ההודעה שנשמעה היום (שבת) במענה הקולי של משרד החוץ הרוסי לכבוד ה-1 באפריל, יום המתיחות. כחלק מהמסורת העולמית, בחרו הרוסים להתייחס בהומור להאשמות האמריקניות, שלפיהן התערבו בתוצאות הבחירות בשנה שעברה.

אפשרויות נוספות לבחירת המתקשרים היו ללחוץ על הספרה 2 ובכך "להשתמש בשירותיהם של האקרים רוסיים" או לבחור בספרה 1 ו"ליזום מפגש של דיפלומטים רוסיים עם היריבים הפוליטיים שלך". זאת, ברקע חקירות המתנהלות לגבי מפגשים שהתקיימו לכאורה בין מקורבי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לדיפלומטיים רוסיים.

עוד בוואלה! NEWS:
מעקב מצולם ואיסור על זקן ורעלות: כך נאבקת סין במוסלמים קיצונים
איוונקה ובעלה בטופ: הונם של אנשי הסגל של טראמפ נחשף
צבעים של שוויון: הלך לעולמו בגיל 65 האמן שעיצב את דגל הגאווה

ולדימיר פוטין. AP
"לפגישת דיפלומטים עם יריביך הפוליטיים - הקש 1". פוטין/AP

במקביל, בבית הלבן בחרו גם כן להתבדח על חשבון הנשיא, שם הודיעו הבוקר על מינויו של העיתונאי פירס מורגן לתפקיד "יועץ לעסקי השעשועים" עבור טראמפ. על פי ההודעה, מורגן ילמד את טראמפ כיצד "לצייץ בטוויטר בצורה היעילה ביותר, לאור ניסיונו הרב בתחום". עוד צוין שאיש התקשורת הבריטי יתרום גם בשיפור תדמיתו של טראמפ בתעשיית הקולנוע, לאחר שהשחקנית מריל סטריפ לעגה לו בטקס "גלובוס הזהב".

בבריטניה, דיווח העיתון "דיילי מייל" על חתונתם של הנסיך הארי ובת זוגו האמריקנית מייגן מרקל בלאס וגאס. לפי הדיווח, הזוג טס לווגאס בנפרד ולבש תחפושות כשהמתין בלשכת הנישואין.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנאומו הראשון בקונגרס, וושינגטון.  1 במרץ 2017. רויטרס
"יועץ לענייני שעשועים". טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully