וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: פשרת התאגיד מאפשרת לנתניהו להלך אימים על התקשורת

30.3.2017 / 21:33

יו"ר האופוזיציה תקף את ההסכם בין ראש הממשלה לשר האוצר כחלון, שינתק את חטיבת החדשות של התאגיד מההנהלה הנוכחית: "פוגעת בנושא החשוב ביותר לדמוקרטיה". ועידת העבודה קבעה את הפריימריז ל-3 ביולי, והסמיכה את הרצוג לנהל מו"מ עם לבני על המשך השותפות עם התנועה

עריכת וידאו: נועה לוי

(בווידאו: יו"ר האופוזיציה הרצוג בריאיון לוואלה! TALK)

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג האשים אחר הצהריים (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיסוק יתר בסוגיית השידור הציבורי, ותקף את המתווה שהושג להקמת חטיבת חדשות נפרדת בתאגיד. "הפשרה היא פגיעה בנושא החשוב ביותר לדמוקרטיה, החדשות, והיא מאפשרת לנתניהו להרוויח זמן שבו ימשיך להלך אימים על התקשורת החופשית ועל מתנגדיו", אמר הרצוג בוועידת מפלגת העבודה.

הוועידה אישרה הערב את תאריך הפריימריז במפלגה ל-3 ביולי, והסמיכה את הרצוג לנהל מגעים עם ציפי לבני על המשך השותפות בין העבודה למפלגתה התנועה. במסגרת המגעים, תיבחן הקמת מפלגה משותפת, עם בחירות מקדימות פתוחות להנהגתה.

"הבחירות המקדימות יקבעו אם מפלגת העבודה תדע להשתנות, או שתמשיך לשקוע במאבקים פנימיים. אם אנחנו רוצים את השלטון – זה רק ביחד, לא לבד", אמר הרצוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יצחק הרצוג. ראובן קסטרו
"אם רוצים את השלטון, זה רק ביחד". הרצוג/ראובן קסטרו

"ראש הממשלה עסוק מבוקר עד ערב במגישת חדשות אחת ובתאגיד שידור ציבורי", האשים הרצוג. "אפילו איום המנהרות לא זכה בתשומת לב כה גדולה".

על המגעים המדיניים, אמר הרצוג: "מי שהקשיב לקולות הצהלה כשנבחר נשיא חדש לבית הלבן יכול היה לחשוב שימות המשיח הגיעו, כל הרעיונות המטורללים יצאו מתוך תיבת הפנדורה של הימין הקיצוני. איפה היום חובשי המשקפיים הוורודים מהימין? למה השתתקו כל מפזרי האשליות? מה שלקח לממשל טראמפ החדש רק שבועות ספורים להבין, בימין הישראלי מסרבים לקלוט כבר 50 שנה".

החלטות נוספות שאישרה הוועידה היו בחינת יוזמה למשאל עם בסוגיית עתיד השטחים, שהעלה ח"כ איתן ברושי; גיבוש כללים מחייבים לנציגי המפלגה במוסדות השונים; הקמת "לשכה פוליטית"; והקמת ועדה לקידום המחוזות וקידום הפריפריה ברשימה המפלגה לכנסת.

(עדכון ראשון: 17:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully