וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם החשפנית שהפכה ל"כלת אינטרנט" רצחה את בעלה המיליונר?

31.3.2017 / 7:10

איש העסקים הבריטי בארי פרינג נרצח ב-2008, לכאורה על ידי גאנה זיוזינה, המכונה "אלמנה שחורה" - כלה אוקראינית שהזמין מהאינטרנט. אלא שכעת, זיוזינה השיגה תקדים משפטי חשוב, ומשפחת המנוח זועמת

SKY NEWS

בפברואר 2008 נהרג המיליונר הבריטי בארי פרינג בתאונת פגע וברח בזמן שחגג את יום השנה לחתונתו במסעדה בקייב, אוקראינה. לפני מספר חודשים פורסמו בתקשורת הבריטית חשדות לפיהם לא מדובר ב"סתם מוות" כי אם ברצח, שבוצע על ידי הכלה שהזמין מהאינטרנט - גאנה זיוזינה. פרטי החקירה שחלקים ממנה פורסמו בינואר האשימו את זיוזינה האוקראינית ברצח בעלה שמת כשחיכה למונית ונפגע מרכב שנסע במהירות של 130 קמ"ש, פגע בו ונמלט מהמקום.

משפחתו של פרינג הוציאה, לטענתה, לא פחות מ-200 אלף ליש"ט (קרוב למיליון שקלים) על מנת לחקור את נסיבות המוות המסתוריות. המשפחה משוכנעת שזיוזינה גרמה לתאונה ואף ניסתה קודם לכן להרעיל את בעלה על מנת לרשת את הונו. כעת, החשפנית האוקראינית בת ה-38 מתנהגת "כמו מלכת שבא" לדבריהם - וחיה לה בווילה ספרדית גדולה, עם איש עסקים בריטי חדש.

עוד ב"אסור לפספס":

סיפורה של האלמנה השחורה. צילום מסך
היום היא "חיה כמו מלכת שבא"/צילום מסך

בית המשפט הבריטי מינה חוקר מיוחד לפרשה, שקבע כי המיליונר פותה על ידי אשתו הטרייה לעמוד במקום בו עמד בזמן התאונה (בזמן שהיא חזרה למסעדה כדי לאסוף את הכפפות ששכחה שם) וכי קיים חשש סביר כי הוא אכן נרצח ולא נהרג בתאונת פגע וברח מקרית. אלא שבתחילת השבוע, מי שכונתה בתקשורת "האלמנה השחורה" ניצחה קרב חשוב בבית המשפט, והחקירה של המוות תתחיל מחדש - לאחר שהיא התלוננה שלא הורשתה לספק מספיק עדויות, כולל זו שלה עצמה וכי כל החקירה התנהלה שלא כראוי. "אני מבינה שאלה חדשות לא פשוטות עבורכם, אבל אני משוכנעת שהצדק נעשה", אמרה במכתב שפרסמה ויועד לבני משפחתו.

במשפחתו של פרינג, שהאשימה גם את המשטרה האוקראינית בצורה בה טיפלה במקרה, הביעו תסכול רב: "הרשויות שוב אכזבו אותנו. תשע שנים נלחמנו בשם הצדק שייעשה עם בארי, וקיבלנו עוד בעיטה בשיניים".

עוד באותו נושא

אב סחט מיליונים מגבר שעשה שלישייה עם בתו החשפנית ובת דודתה

לכתבה המלאה

איזה מאושרים הם נראו בחתונה. שנה אחר כך הוא כבר נרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully