וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: שלי יחימוביץ' תוכל לרוץ להסתדרות בראשות סיעתו של כבל

29.3.2017 / 11:39

רשות השיפוט של ההסתדרות אישרה לחברת הכנסת מהמחנה הציוני לרוץ לראשות ההסתדרות מטעם סיעת "הבית החברתי". בכך, נדחתה עתירת באי הכוח של הסיעה, שהופקדה בידיהם על ידי כבל עם בחירתו לכנסת

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שמרית גולדשטיין

רשות השיפוט של ההסתדרות אישרה לחברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) לרוץ לראשות ההסתדרות מטעם סיעת "הבית החברתי", כשדחתה את תביעתם של איציק יואל וליאון בנלולו לחזקה על הסיעה. השניים הם באי הכוח של הסיעה, שהופקדה בידיהם על ידי חבר מפלגתה של יחימוביץ', ח"כ איתן כבל, עם בחירתו לכנסת.

"השתכנעתי מעדותו של כבל כי לקראת ישיבת המליאה נעשה מאמץ לפנות אל כל חברי המליאה בפניות טלפוניות, ואינני רואה פסול בכינוס ישיבת המליאה באופן בו כונסה, במיוחד כאשר היה צורך בקבלת החלטות בדחיפות יחסית, לאור לוח המועדים לקידום הליכי הבחירות והגשת המועמדים. לאור כל האמור, אני קובע כי ההחלטות שהתקבלו בישיבת מליאת הסיעה שהתקיימה ב-13 בפברואר 2017 התקבלו בדין והן תקפות", אמר אוסלנדר בפסק הדין.

עוד בוואלה! NEWS:
"שכבתי על האדמה וחשבתי: יהרגו אותי כמו את דוד שלי"
הואשם בעשרות עבירות מין ובאונס בתו - וזוכה מחמת הספק
ההערכה בישראל: חמאס מתכנן פיגועי נקמה במהלך חג הפסח

חגיגות עשור בפוליטיקה וחגיגות יום הולדת לשלי יחימוביץ' - בתמונה עם חבר הכנסת איתן כבל. ראובן קסטרו
"זכייה משפטת מוחצת". כבל ויחימוביץ'/ראובן קסטרו

מסיעת עוגנים בראשות יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, נמסר: "כידוע לא היינו הליך לצד המשפטי וכמו שאמרנו מתחילת הדרך - אנחנו מברכים על ההתמודדות בה יחימוביץ' וכבל יפסידו. הנושא מראש אינו משפטי אלא ציבורי ולא ניתן לשכוח או להשכיח מציבור העובדים והגימלאים את אמירותיו של כבל: 'ההסתדרות לא מעניינת אותי'". עוד נמסר כי "עכשיו, אחרי שהוכח שהבכיינות כאילו מישהו מנסה למנוע מהם התמודדות, היא ספין אחד גדול, אולי הם יעברו לעסוק במהות ויפסיקו את הקמפיין שכולו נבזיות והכפשות מופרכות אשר מאד מתאים לדיבורים ועיתונות אבל לא מקדם את ציבור העובדים בכלום. הרשימה הרחבה שאבי ניסנקורן עומד בראשה מייצגת את העובדים מכל קצוות הקשת. ואנו נמשיך במעשים לטובת ציבור העובדים והגמלאים".

עו"ד איתן לירז המייצג את יחימוביץ' וכבל: "מדובר בזכייה משפטית מוחצת של שלי יחימוביץ' ואיתן כבל בפסק דין מנומק מהבוקר. רשות השיפוט דחתה את כל הטענות שהועלו כנגד התמודדותה במסגרת סיעת הבית החברתי שהקים חבר הכנסת איתן כבל לראשות ההסתדרות, במסגרת פסק הדין גם נפסק שהעדויות של יחימוביץ' וכבל היו מדויקות ואמינות בניגוד לעדויות התובעים לגביהם נמתחה ביקורת חריפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully