וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר וואלה! NEWS: רוב הציבור תומך בכחלון בעימות מול נתניהו

29.3.2017 / 14:00

41% מהציבור סבור ששר האוצר צודק בוויכוח על עתיד תאגיד השידור הציבורי, לעומת 27% בלבד שמצדדים בראש הממשלה. רוב גדול סבור שנתניהו לא רוצה ללכת לבחירות. אם הבחירות יוקדמו: יש עתיד זוכה ב-28 מנדטים, הליכוד עם 24, המחנה הציוני עם 10 בלבד

עיצוב גרפי: אביחי ברוך, עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: נתניהו חוזר בו מההסכמה עם כחלון)

רוב הציבור תומך בשר האוצר, משה כחלון, במשבר הקואליציוני מול ראש הממשלה בנימין נתניהו על עתיד תאגיד השידור הציבורי – כך עולה מסקר שנערך עבור וואלה! NEWS על ידי מכון המחקר "פאנלס פוליטיקס". רוב מכריע של המשיבים ענה כי הוא סבור שראש הממשלה אינו מעוניין ללכת לבחירות, אלא מאיים לפזר את הכנסת כדי להשיג את מבוקשו.

בסקר, שנערך אתמול (שלישי) בקרב מדגם מייצג של 520 משתתפים שהשיבו באינטרנט, ענו 41% מהנשאלים כי הם מצדדים בכחלון, לעומת 27% שהביעו תמיכה בנתניהו. 32% מהנשאלים ענו כי הם אינם יודעים מי צודק במשבר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו ומשה כחלון בארוחת צהריים בחומוסייה בירושלים, פברואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
בדרך לבחירות? ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר כחלון/צילום מסך, פייסבוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הסקר, אילו היו מתקיימות היום בחירות לכנסת, הסיעה הגדולה ביותר הייתה יש עתיד של יאיר לפיד – עם 28 מנדטים, עלייה של 17 מנדטים בהשוואה לכנסת הנוכחית. הליכוד, שזכתה ב-30 מנדטים בבחירות הקודמות, יורדת ל-24 מנדטים בלבד. הבית היהודי זוכה ל-13 מנדטים, לעומת שמונה כיום.

המחנה הציוני, הסיעה השנייה בגודלה בכנסת ה-20, צונחת מ-24 מנדטים לעשרה בלבד, לפי בסקר הנוכחי. שישה מתוך המנדטים שאיבדה המחנה הציוני עברו ישירות ליש עתיד, בעוד ששלושה מנדטים עברו למרצ – שעלתה מחמישה לשישה - ושניים עברו לכולנו של כחלון, שמאבדת לפי הסקר שלושה מנדטים, מעשרה לשבעה.

ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן מתחזקת במנדט אחד, משישה לשבעה, כמו יהדות התורה. ש"ס מאבדת מנדט וירדת לשישיה. הרשימה המשותפת מאבדת מנדט אחד ויורדת מ-13 מנדטים ל-12.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully