וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

29.3.2017 / 14:00

המשבר הקואלציוני: סקר מיוחד למהדורה - את מי מאשים הציבור במשבר? וכסלר ודני רופ על עובדי רשות השידור שעדיין לא יודעים מה יעלה בגורלם ודיווח מניו יורק לקראת השקת גלקסי 8. הצטרפו בכל יום לשידור החי עם יעקב אילון מאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק השבוע את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 בצהריים עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן השקוף ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

המשבר הקואליצווני סביב התאגיד: עשרה ימים לתוך המשבר, את מי הציבור מאשים במשבר והאם הוא מעריך שאנחנו לקראת בחירות? וגם מי מוביל בסקר מנדטים. סקר מיוחד של פאנל פוליטיקס בעבור מהדורה וואלה! NEWS ותגובתה של השרה גילה גמליאל לסקר. וגם שרון וכסלר, חזאית ערוץ 1, ודני רופ, היום חזאי חדשות 10 ובעבר איש ערוץ 1, התארחו באולפן וואלה! NEWS על עובדי רשות השידור שתקעים בתווך בחוסר וודאות.

הדוח השנתי של בנק ישראל קובע כי מצב המשק טוב: הצמיחה חזקה והאבטלה נמוכה. הדר חורש מוואלה! עסקים עם כל הפרטים.

הערב יושק בניו יורק גלקסי 8S החדש של סמסונג, דיווח מיוחד של מייקי לוי, כתב וואלה! טק, מהתפוח הגדול עם כל הפרטים על המכשיר החדש.

אחרי שנים שבהם היא נגררה מאחורי המכוניות היפניות, סובארו אימפרזה החדשה מנסה לכבוש את לב הישראלים בשוק המשפחתיות. קינן כהן, עורך וואלה! רכב לקח אותה לנסיעת מבחן, צפו בביצועים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully