וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות הטובות שמתעללות זו בזו במתיחות אכזריות - גם בעירום

30.3.2017 / 5:06

חבורת הבנות הללו הפכו לכוכבות רשת רק כי הן מתעללות אחת בשנייה במתיחות בוטות שכוללות עירום והרבה אלימות. כנראה שהגיע הזמן שתכירו את ה-"Pussy Slap"

eighty83threeofficial

ג'ייד ובל הן החברות הכי טובות ואנחנו לא צריכים שהן יודו בכך. רק חברות טובות באמת מסוגלות לסלוח אחת לשנייה שוב ושוב על מתיחות סופר אכזריות ובוטות שהן מעוללות אחת לשנייה. השתיים הפכו לכוכבות רשת בזכות מערכת היחסים המאוד מורכבת שלהן שמתועדת לעיני כל בעמוד הפייסבוק eighty83three. הן אוהבות להתעלל אחת בשנייה במתיחות אכזריות הכוללות הרבה עירום ואלימות. כנראה שעל זה נמדדת חברות אמת.

בסרטוני המתיחות של הבנות האוסטרליות, הן נותנות אחת לשנייה "Pussy Slap" (מכות באזור הרגיש), מורידות אחת לשנייה את המכנסיים (ולא רק) ומשליכות אחת על השנייה ביצים, קמח ואפילו טמפון משומש. בסרטון האחרון שלהן שפורסם השבוע וצבר כבר יותר 6.2 מיליון צפיות, בל מתעללת בג'ייד ללא סוף, זורקת לה את האייפון לבריכה, חובטת בה עם מטאטא, מעירה אותה בצרחה וזורקת עליה קמח אל תוך המקלחת.

הסרטון המלא:

עוד באותו נושא

הטוורקינג על הפרצוף של הצעירה בביקיני שהתעלפה מאגרוף - מעורר סערה

לכתבה המלאה

מסע ההתעללות של השתיים נמשך בשלל סרטוני מתיחות שמופיעים בעמוד הפייסבוק שלהן ושל יתר החברות שלהן, שכוללת 7 בנות המופיעות ביתר הסרטונים המשעשעים שבעמוד. "איך אתם עדיין חברות?", שאל אחד הצופים בתגובה לסרטון ואחר הוסיף: "אני לא מבין מה מצחיק בלזרוק טלפון לבריכה או קמח במקלחת?".

עוד מתיחות אכזריות של הבנות:

וזה ה-Pussy Slap:

  • עוד באותו נושא:
  • מתיחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully