וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

28.3.2017 / 14:00

הזיכוי המפתיע של חן אילתי ברצח אימו, ארז טל בראיון לפני גמר האח הגדול וגם הפרטים המלאים על ההופעה של בריטני ספירס. הצטרפו בכל יום לשידור החי עם יעקב אילון מאולפן וואלה! NEWS

צילום: אדריאן הרבשטיין, יותם רונן. עריכה: ניר חן.

וואלה! NEWS משיק השבוע את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 בצהריים עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

פרשת הזיכוי המפתיע של חן אילתי ברצח אימו בקיבוץ מחניים: כתב וואלה! NEWS בצפון אלי אשכנזי מדווח על התגובות לתפנית בקיבוץ והמשפחה שעדיין לא יודעת מי רצח את מרים אילתי.

בוושינגטון תנעל היום ועידת איפא"ק בסימן הראיון האוהד במיוחד של שגריר ארה"ב לאו"ם ניקי היילי, עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS בוושינגטון מדווח מהוועידה.

הערב לפני גמר האח הגדול העונה האחרונה של ארז טל, טל בראיון מיוחד באולפן וואלה! NEWS , מי יהיה הדייר האחרון: שרון גל, חמימו, מעיין, אביחי או שני? ומה יעשה ארז טל אחרי התוכנית?

בריטני ספירס תופיע ב 3/7 בפארק הירקון בישראל, כתב וואלה! תרבות שגיא בן נון מדווח ממסיבת העיתונאים, כמה יעלו הכרטיסים? האם בריטני תעשה זאת שוב ותופיע עם פליי בק? וגם כתבה מיוחדת של הילה קובו: 10 צעדים של אומן בינלאומי לפני שהוא מגיע להופעה בישראל.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully