וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב לשמחה: כשנה אחרי הרצח - אלמנה? של דפנה מאיר התארס

28.3.2017 / 9:49

נתן מאיר הודיע על אירוסיו לאשת חינוך מירושלים, כשנה וחודשיים לאחר שהפך לאחד מסמלי השכול הבולטים של גל הטרור כשאשתו נרצחה על מפתן ביתם בעתניאל. "בין שבילי החיים מצאנו את שאהבה נפשינו", כתב בעמוד הפייסבוק שלו

צילום: דובר צה"ל

אלמנה של דפנה מאיר, נתן, הודיע אמש (שני) על אירוסיו לאשת חינוך מירושלים, כשנה וחודשיים לאחר שהפך לאחד מסמלי השכול הבולטים בגל הטרור. דפנה נרצחה על מפתן ביתם שבעתניאל ולנגד עיני ילדיהם, כשחסמה בגופה את המחבל מלהיכנס ולפגוע בהם.

על אירוסיו הודיע נתן גם בעמוד הפייסבוק שלו, שם פרסם תמונה משותפת שלו ושל בחירת לבו, זהר מורגנשטרן. על רקע תמונתם המשותפת אמש בכותל והר הבית, כתב: "בין שבילי החיים מצאנו את שאהבה נפשנו". רק לפני כחודש הודיע גם בתו של נתן, רננה, על אירוסיה.

"אני מאושר שהוא פותח בחיים חדשות והצליח לצמוח מתוך המשבר. גם בתו מתחתנת בקרוב ואני מקווה שהקב"ה שליווה אותו בימיו הקשים ילווה אותו גם בפרק ב'", אמר חבר המשפחה, ח"כ יהודה גליק (הליכוד). "אני מאחל לו שיבנה ענף חדש בעץ המשפחתי הנפלא שלו".

מותה של דפנה מאיר היה מכה קשה הן להתנחלות שבה הייתה דמות מוכרת ואהובה, הן למטופליה כאחות והן לנשים רבות שהיא היוותה עבורן כתובת להתייעצויות בנושאים כמו פריון, מיניות ומשפחה - סוגיות שבהן הייתה למנחה של ממש במגזר. לאחרונה הושק ספר על אודותיה, "מה יקרה אם אמות מחר בבוקר", ובו מתואר סיפור חייה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פיגוע דקירה בעתניאל: אם לשישה נרצחה לעיני בתה בת ה-17. מערכת וואלה! NEWS
דפנה ונתן מאיר/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully