וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון על צעדי נתניהו נגד התאגיד: "עד כדי כך אתה חלש?"

27.3.2017 / 19:01

שר הביטחון לשעבר תקף את צעדי ראש הממשלה והליכוד נגד התקשורת: "עד כדי כך השלטון חושש מביקורת? שרים אומרים 'אנחנו צריכים לשלוט בתקשורת', אפילו ארדואן לא עושה את זה". על ריצתו ברשימה חדשה: "אני לא בורח מאחריות, מקווה שאקבל תמיכה"

צילום: אבי כהן, עריכה: שמרית גולדשטיין

(בווידאו: יעלון מכריז על כוונתו להתמודד בבחירות)

שר הביטחון לשעבר משה יעלון תקף אחר הצהריים (שני) את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו בסוגיית השידור הציבורי, ואמר: "עד כדי כך השלטון חושש מביקורת? עד כדי כך אתה חלש?". במפגש עם צמרת הבורסה ליהלומים, האשים יעלון כי "הממשלה רוצה לשלוט בגוף שיקום, היא רוצה למנות את האנשים שישדרו ויגידו רק את מה שהיא רוצה לשמוע, שיהיו 'יסמנים'".

יעלון מתח ביקורת על "ההתנפלות על בית המשפט ועל התקשורת, הבלמים והאיזונים": "אני שומע שרים או שרה או ח"כ אומרים 'אנחנו צריכים לשלוט בתקשורת'. אפילו ארדואן לא אומר את זה – הוא אמנם עושה את זה, אבל לא אומר את זה. תפקידה של תקשורת להיות ביקורתית, אבל ברגע שמשמיעים משהו אתה 'שמאלני', זה הזוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
משה (בוגי) יעלון בהרצאה בנושא "הכלכלה והחברה בישראל", הבורסה, רמת גן. מרץ 2017. באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, אור רביד
יעלון, בהרצאה בבורסה ליהלומים, היום/אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

יעלון, שהתפטר בשנה שעברה מתפקידו כשר הביטחון ומחברותו בכנסת, ופרש לאחרונה מתנועת הליכוד, אמר: "ראש הממשלה כבר סידר לעצמו מפריימריז לקראת הבחירות של נובמבר 2019. עד נובמבר 2019 לא יהיו פריימריז בליכוד. אני הצטרפתי לליכוד ששלטון החוק היה בראש מעיניו, ב-2009 היו שם בני בגין, דן מרידור, מיכאל איתן, רובי ריבלין ועוד הרבה אנשים טובים שעבורם שלטון החוק היה מובן מאליו. אחרי הבחירות האחרונות בסיעת הליכוד חוץ מבגין וממני כל השאר חושבים ששלטון החוק הוא בהמלצה.

"זורקים את הכדור לבית המשפט, ואחר כך תוקפים אותו. אני רואה את הקשר היחיד בין חוסר כיבוד חוק לבין צעירים שזורקים שקיות שתן על חיילים שבאים לפנות מבנה מיועד להריסה, כי הוא לא חוקי. עומדים שרים שבמקום לטפל בתופעה, תוקפים את בית המשפט העליון. אחרים הולכים ומציתים כנסיות ומסגדים, ולא עלינו שורפים גם משפחה. אי אפשר לברוח מאחריות, אני רואה את הקשר".

על כוונתו להתמודד לכנסת הבאה ברשימה עצמאית, אמר יעלון: "כשהתפטרתי, אמרתי שאני לא בורח מאחריות. אני מנסה את דרכי, ומקווה שאקבל את התמיכה. אני משוכנע שזו תהיה מפלגה קטנה בגודלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully