וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה בחצר נחש עם שני ראשים - או שזה משהו אחר לגמרי?

1.4.2017 / 7:06

אישה מצאה בחצר ביתה יצור מעורר אימה שנראה כמו נחש עם שני ראשים - אחד מקדימה והשני בקצה הזנב. אחרי שהצליחה לברוח, פרסמה תמונה שלו ברשת וביקשה את עזרת הגולשים בפתרון התעלומה

יוטיוב

בסרטון - מחזה נדיר: נחש אוכל נחש גדול ממנו

מה יותר מפחיד מלמצוא נחש מסתובב לכם בבית? למצוא נחש עם 2 ראשים מסתובב לכם בבית. סצנת האימה הזו קרתה השבוע לתושבת ספרד שנתקלה במקרה בחצר ביתה ביצור מפחיד שנראה כמו נחש עם שני ראשים - האחד מקדימה והשני בקצה הזנב מאחור. לוחן ארולס בת ה-46 שלא הבינה באיזה יצור שטני נתקלה צרחה באימה לבני משפחתה ותפסה ממנו מרחק, לא לפני שצילמה את היצור ופרסמה את התמונה ברשת בניסיון לפענח מה היא למעשה ראתה. היא האמינה שמדובר במוטציה ותיארה אותו כיצור בעל עור מחוספס, שני ראשים ואורכו כ-10 ס"מ.

היא אמרה: "הסתכלתי למטה וראיתי את בעל החיים המוזר הזה והפחד היכה בי במחשבה שהוא יכול להיות ארסי. מעולם לא ראיתי דבר כזה. זה היה נראה כמו נחש והעיניים שלו פשוט היו כל כך מוזרות. כולנו חשבנו שזו מוטציה ולכן צילמנו אותו והעלנו את התמונה לרשת כדי שאנשים יחוו את דעתם".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מדהים: זהו נחש האימוג'י הראשון בעולם - והוא אמיתי לגמרי

לכתבה המלאה

התמונה גרפה מעל ל-6,000 לייקים בפייסבוק וכ-2,800 תגובות של אנשים מופתעים, אם כי היו לא מעט שידעו את התשובה לתעלומה וניסו להרגיע את הגברת הפחדנית. "עשינו חיפוש נרחב בגוגל וגם כמה אנשים כתבנו לנו שמדובר בזחל שיהפוך לפרפר", היא אמרה, "הוא היה בחצר שלי בגלל שהוא ניזון מהגפנים שליד הבית שלי. הוא כנראה הסווה עצמו בניסיון להיראות כמו סוג של נחש צפע כדי להפחיד טורפים".

ביררנו את הנושא וכן - כשאתם צודקים, אתם צודקים. היצור המוזר הוא למעשה זחל של פרפר עש הפיל (Elephant Hawk moth) שזנבו נראה כמו פרצוף של נחש. הוא קיבל את שמו בזכות הדמיון שלו לחדק של הפיל והוא נפוץ בעיקר בבריטניה ואירלנד. כמובן שאין לו באמת שני ראשים וזה מאוד נדיר למצוא אותו מסתובב להנאתו במהלך היום מאחר שהוא יצור לילי, לפחות עד שיהפוך לפרפר.

זה למעשה הזחל בו נתקלה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully