וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק 2000: עיתונאי ותיק ב"ידיעות אחרונות" מסר עדות במשטרה

27.3.2017 / 13:27

כתב הספורט משה שיינמן, הנחשב למקורבו של המו"ל נוני מוזס, מסר עדות פתוחה במשרדי להב 433 בלוד. על פי החשד, ראש הממשלה ומוזס רקמו הסכם לצמצום תפוצת "ישראל היום" תמורת סיקור אוהד לנתניהו

צילום: ערוץ 1

(בווידיאו: חקירתו הרביעית של נתניהו)

משה שיינמן, כתב ותיק מדור הספורט בעיתון "ידיעות אחרונות" הגיע היום (שני) למשרדי יחידת להב 433 כדי למסור עדות פתוחה במסגרת חקירת "תיק 2000". שיינמן, נחשב למקורבו של מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס.

פרשה 2000 עוסקת בחשד כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ומוזס רקמו ביניהם הסכם חשאי, ובמסגרתו הראשון יפעל לצמצום תפוצת החינמון "ישראל היום" שנמצא בבעלות מקורבו שלדון אדלסון, ובתמורה יזכה לסיקור אוהד בעיתונו של מוזס. ההקלטות שחשפו את השיחות נמצאו במהלך חקירתו של ראש הסגל לשעבר של נתניהו, ארי הרו. בחודש שעבר העריכו במשטרה כי החקירה בעניינו של ראש הממשלה תסתיים בתחילת מרץ. ואולם ככל שהזמן חלף, הלכה וגברה ההערכה בארגון כי יידרש זמן נוסף להשלמת החקירה.

לפי הפרסום בשבוע שעבר בעיתון "הארץ", טרם הבחירות הקודמות בשנת 2015 ניהלו השניים שיחות בנוגע לחוק ישראל היום, שיחייב מכירה בתשלום של החינמון. במסגרת שיחותיהם, התחייב נתניהו להעביר את החוק, שיסייע ל"ידיעות אחרונות", ובתמורה מוזס יפעל להשארתו של נתניהו בראשות הממשלה. עוד פורסם כי מוזס היה מוכן לנקוט צעדים כדי שנתניהו יפעל להעברת החוק: בין היתר, יעסיק עיתונאים מטעם ראש הממשלה בעיתון ויפעל לפגיעה בתדמית של אלו המאיימים על המשך דרכו בראשות הממשלה, בהם – יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט.

עוד בנושא:
תיק 2,000: "מוזס הבטיח לנתניהו ש'יטפל' בבנט תמורת 'חוק ישראל היום'"
מסתמן: חיקורי דין לגורמים שלהם הציע נתניהו לרכוש את "ידיעות" וערוץ 10
בנט על דיל נתניהו-מוזס: "בזמן אמת לא הבנתי מאיפה הכתבות נגדי"

עיתונאי הספורט משה שיינמן. אורי לנץ
נחשב למקורבו של מוזס. שיינמן/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully