וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על דיל נתניהו-מוזס: "בזמן אמת לא הבנתי מאיפה הכתבות נגדי"

27.3.2017 / 11:50

יו"ר הבית היהודי התייחס לסיכום שלפיו תפורסם בידיעות אחרונות סדרת כתבות מכפישה נגד מפלגתו בתמורה לקידום חוק "ישראל היום", ואמר: "זה לא נעים. אשמח לקבל את המידע מהמשטרה". לוואלה! NEWS נודע כי כשישוב מארה"ב תתקיים ישיבת מפלגה בנושא

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן.

שר החינוך נפתלי בנט הגיב הבוקר (ראשון) לראשונה לגילוי לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס יזמו סיקור שלילי נגדו במהלך הניסיונות להעביר את חוק "ישראל היום" בכנסת, לפני בחירות 2015. "מאוד לא נעים להבין שראש הממשלה פונה למו"ל כדי לבקש שיעשו סדרת כתבות נגד הבית היהודי, בזמן אמת לא הבנתי מאיפה כל הכתבות האלה ועכשיו זה סוגר מעגל", אמר בנט בריאיון לגלי צה"ל.

"ראש הממשלה לא צריך להזמין סדרת כתבות ממו"ל עיתון נגד אחת המפלגות. נכון, לא נעים, אני יודע שהמשטרה כרגע בודקת את כל הנושא ואני בהחלט אשמח לקבל את המידע", הוסיף השר. בנט נמצא השבוע בארצות הברית ולוואלה! NEWS נודע כי כשישוב צפויה להתקיים ישיבה בנושא.

עוד בנושא:
מסתמן: חיקורי דין לגורמים שלהם הציע נתניהו לרכוש את "ידיעות" וערוץ 10
פרשות 1000 ו-2000: עורך דינו של נתניהו מסר עדות במשטרה
המפכ"ל: "אנחנו לקראת השלמת חקירת נתניהו, בקרוב נעביר החומר לפרקליטות"

שר החינוך נפתלי בנט בישיבת סיעת הבית היהודי, 16 בינואר 2016. נועם מושקוביץ
"סגירת מעגל". בנט/נועם מושקוביץ

מהליכוד נמסר כי "תמוה מאד שמי שפעלו לסגירת עיתון בישראל וזכו לכיסוי מלטף בידיעות אחרונות וב-ynet שנמשך עד היום, תוך שהם מצפצפים על בוחרי הימין, שוב מטיפים מוסר לראש הממשלה. מדובר בצביעות ובהתחסדות פאתטית שאיש לא קונה".

לפי הפרסום ב"הארץ" על דבר הסיכום בין נתניהו למוזס, קבעו השניים כי האחרון יכפיש את שר החינוך נפתלי בנט בתמורה לקידום "חוק ישראל היום". אתמול פורסמו בוואלה! NEWS טענות גורמים בבית היהודי כי נתניהו הוא שיזם את השותפות בבחירות 2015 והסכם אי-לוחמה בין המפלגות. אולם במקביל "רקם את הקומבינה המסריחה ולפיה הוא יחבל ב'ישראל היום' תמורת סדרת הכפשות של ynet נגד בנט, שקד והבית היהודי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה. מרץ 2017. AP
"בנט ושקד מקבלים ליטופים ממוזס עד היום", אמרו בליכוד/AP

לטענת גורמים במפלגה, הובן כי "נתניהו פעל כביכול בו-זמנית בברית ימין עם בנט - ובברית נוני נגד הימין ובנט". הם הוסיפו כי "בבית היהודי לא מבינים איך ראש הממשלה מסכן כך ברית ימין בשביל אינטרסים אישיים. אישית, מקצועית ולויאלית, מדובר בהתנהגות שלא הולמת גם אדם זוטר בהרבה שחושש לכסאו".

(עדכון ראשון: 08:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully