וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע שנות מאסר לגבר שהכריח אישה לעבוד בזנות, הכה ואנס אותה

26.3.2017 / 22:09

ולדימיר צ'רנישב הורשע במסגרת הסדר טיעון בשורת עבירות, בהן גם סחר בבני אדם לעיסוק בזנות, כליאת שווא ותקיפה. לפי גזר הדין, הוא הבריח את המתלוננת לארץ, וכשהיא סירבה לספק שירותי מין הוא הכה אותה

גבר אזוק. SHUTTERSTOCK,
צ'רנישב הכריח את המתלוננת לעבוד עד שתשיב את הוצאות הבאתה לארץ/SHUTTERSTOCK

שבע שנות מאסר נגזרו היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב על ולדימיר (וובה) צ'רנישב שהורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות רבות, בהן אונס וסחר בנשים. כתב האישום ייחס לו עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, סחר בבני אדם לעיסוק בזנות, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות, סרסרות למעשי זנות בנסיבות מחמירות, כליאת שווא, איומים, תקיפה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות.

גזר הדין מתאר מציאות מחרידה של סחר בנשים והבאתן לישראל לשם עבודה בזנות. המתלוננת הוברחה לישראל דרך גבול מצרים והועברה לתל אביב. הנהג, שזהותו אינה ידועה, הלין את המתלוננת בלילה הראשון בביתו וכעבור יממה הביא אותה למכון בראשון לציון. במכון היא הוצגה לאישה בשם קמילה, שהבהירה לה כי תאלץ לספק במכון שירותי מין ללקוחות ולא תשמש כרקדנית במועדון הלילה, כפי שהוסבר לה עת הסכימה להגיע לישראל.

אותה קמילה הייתה כלואה במקום מאז הגעתה כשישה חודשים קודם לכן. רק לאחרונה הותר לה לצאת בליווי שומר ראש. המתלוננת נותרה המומה למשמע הדברים. צ'רנישב הבהיר למתלוננת שיהא עליה לעסוק במתן שירותי מין כמו כל "הבנות שלנו", ועליה להישמע לו ולשותפיו ולהמשיך לעסוק בכך עד שתשיב את כל הוצאות נסיעתה והבאתה לארץ.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
גינת ההפתעות: קילוגרם של קוקאין נמצא בארגז חול בגן ילדים בלוד
השופט יצחק כהן: "הרשעה היא גזר דין מוות, לא אוכל לתרום לחברה"
מאסר עולם לנגן "הברירה הטבעית" שהורשע ברצח פרודתו

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"או שאת עובדת בתור זונה או שיהיו לך בעיות"/ראובן קסטרו

המתלוננת, המומה ובוכייה, התחננה על נפשה וביקשה שלא יאלצו אותה לעסוק בזנות ואף הבטיחה כי הוריה יגייסו את הסכום הדרוש על מנת לשלם את החוב ולשחררה. ואולם, תחנוניה לא הועילו. "את בטוחה שלא תעבדי בתור זונה?", אמר לה צ'רנישב וכשעמדה בסירובה הוסיף ואיים עליה: "או שאת עובדת בתור זונה או שיהיו לך בעיות". משנוכח שאינה מתרצה לו, החל לתקוף אותה באלימות. תחילה היכה אותה בפניה במכת אגרוף ולאחר מכן המשיך להכותה בפניה, עד שעיניה חשכו וכל גופה התנדנד. ואולם, צ'רנישב לא הסתפק בכך. הוא שב והיכה את המתלוננת מתחת לבטנה, עד שכל גופה התקפל והיא נפלה.

המתלוננת, מוכה, מאוימת ומפוחדת, הבינה שכל התנגדות תגרור אלימות נוספת כלפיה ולכן נכנעה בלית ברירה ואמרה שהיא מסכימה לספק שירותי זנות בהתאם לדרישתם. בהגיעה למכון, לאחר שהוסברו לה פרטי ונוהלי העבודה, היא פרצה בבכי ואמרה שאינה מסוגלת. שותפו של צ'רנישב כלא אותה בדירתו בשל כך והמשיך להכותה. הוא הכה אותה בבטנה באמצעות אגרופו, סטר ללחיה ודחף אותה בגבה. בעקבות כל האלימות שספגה, נאלצה המתלוננת לספק שירותי זנות רוב שעות היממה - מהצהריים ועד לבוקר למחרת. היא קיבלה 15 לקוחות ביום, שבעה ימים בשבוע, גם בעת מחזור, למעט יום חופשה אחד. נוסף לכך, בכל אותה תקופה, נהגו צ'רנישב וחבריו לאנוס אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully