וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית היהודי זועמים על דיל נתניהו-מוזס: "לשקול מחדש הברית עם רה"מ"

26.3.2017 / 14:30

במפלגה כועסים על הפרסום ב"הארץ" ולפיו ראש הממשלה ומו"ל ידיעות אחרונות סיכמו ביניהם על הכפשת בנט בתמורה לקידום "חוק ישראל היום", ומכנים זאת "קומבינה מסריחה". גורמים בבית היהודי: "התנהגות שלא הולמת גם אדם זוטר". בליכוד תקפו בחזרה: "די לצביעות"

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

(כחלון מתייחס למשבר התאגיד, בשבוע שעבר)

הרוחות בבית היהודי סוערות. בעקבות הפרסום ב"הארץ", ולפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס כי האחרון יכפיש את שר החינוך נפתלי בנט בתמורה לקידום "חוק ישראל היום", עולות היום (ראשון) קריאות בקרב פעילי המפלגה לשקול מחדש את היחסים בין נתניהו לימין, ואף כינו את הדיל המיוחס להם "קומבינה מסריחה".

לדברי גורמים בבית היהודי, נתניהו הוא שיזם את השותפות בבחירות 2015 והסכם אי-לוחמה בין המפלגות, אך במקביל "רקם את הקומבינה המסריחה ולפיה הוא יחבל ב'ישראל היום' תמורת סדרת הכפשות של ynet נגד בנט, שקד והבית היהודי". בנט נמצא השבוע בארצות הברית. לוואלה! NEWS נודע כי כשיחזור מחו"ל צפויה להתקיים ישיבה בנושא.

לקריאה נוספת:
הקואליציה במתח שיא, והשרים תוהים: מה נתניהו רוצה?
מסתמן: חיקורי דין לגורמים שלהם הציע נתניהו לרכוש את "ידיעות" וערוץ 10
נתניהו לשרים: הדיווחים על סיכומים בנוגע לבנייה בהתנחלויות אינם נכונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונפתלי בנט חותמים על הסכם קואליציוני. ניו מדיה ליכוד, מערכת וואלה! NEWS
"לשקול מחדש את הברית". נתניהו ובנט/מערכת וואלה! NEWS, ניו מדיה ליכוד

במפלגה שחזרו בסוף השבוע את אירועי הבחירות. לטענת גורמים בבית היהודי, הם הבינו כי "נתניהו פעל כביכול בו-זמנית בברית ימין עם בנט - ובברית נוני נגד הימין ובנט". הם הוסיפו כי "בבית היהודי לא מבינים איך ראש הממשלה מסכן כך ברית ימין בשביל אינטרסים אישיים. אישית, מקצועית ולויאלית, מדובר בהתנהגות שלא הולמת גם אדם זוטר בהרבה שחושש לכיסאו".

בתגובה מסרו גורמים בליכוד כי ראשי הבית היהודי מיתממים. "מבלי להתייחס לטענות, אנו אומרים: די לצביעות! מעניין היכן הייתה תחושת הגועל של בנט ושקד כשהם קידמו את החוק לסגירת 'שראל היום' תמורת כיסוי מלטף אינסופי מנוני מוזס - שנמשך עד היום".

המתיחות סביב תיק 2,000 מתווספת לסימני השאלה בקואליציה סביב הניסיון של לשכת ראש הממשלה להגיע להסכמות בנושא הבנייה בהתנחלויות. בנוסף לכך, התכנסו היום נתניהו ושר האוצר משה כחלון במטרה לפתור את המשבר סביב תאגיד השידור הציבורי, שמאיים אף הוא על שלמות הקואליציה.

(עדכון ראשון: 14:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully