וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפץ לנהר שורץ תנינים וכמעט נאכל בחיים - רק כדי להרשים בחורה

27.3.2017 / 9:02

צעיר אמיץ/טיפש קפץ לנהר שורץ תנינים כדי להרשים בחורה. אחרי שנלחם בתנין שכמעט כרת לו את היד ובמזל יצא מזה בחיים, היא הסכימה לצאת איתו לדייט אך סיפרה שלא הצליח להרשים אותה

צילום מסך

בסרטון – אישה שנפצעה לאחר שניסתה לצלם סלפי עם קרוקודיל

המעשה האמיץ והטיפשי להפליא של תרמילאי אוסטרלי אולי ירשים לא מעט נשים, אבל סופי פטרסון בת ה-24 (שעבורה זה נעשה) לא התרשמה בכלל. מעבר לכך, היא הסכימה לצאת עם הבחור שסיכן את חייו בשבילה רק אם יתפנה לה מקום בלו"ז. חוצפנית? אז זהו, שזה נתון לויכוח. לי דה פאו בן ה-18 ניסה להרשים את פטרסון בדרך לא שגרתית, מסוכנת ובעיקר מטופשת כשבחר לקפוץ לנהר שורץ תנינים ללא שום סיבה מוצדקת. לצערו, מיד כשנכנס למים תנין באורך 3 מטרים תקף אותו, נעץ את שיניו בזרועו ומשך אותו למים העמוקים. מזלו התהפך כשדה פאו חבט בתנין והצליח לשחרר את זרועו מפיו ולברוח משם ממש רגע לפני שנאכל החיים. כעת הוא סובל מכאבים קשים מאוד. בכל זאת, אהבה זה כואב.

"אלוהים ישמור, אני מת בטוח", זה כל מה שחשב לעצמו דה פאו כשמצא עצמו נאבק בתנין בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון שעבר בנהר ג'ונסטון שבאיניספייל, קווינסלנד. "בהתחלה חבטתי לו באף. זה לא עזר. במכה השנייה פגעתי לו ישר בעיניים ואז הוא שיחרר", הוא סיפר למהדורת חדשות 9 האוסטרלית. דה פאו ניסה להסביר את הבחירה המשונה שלו לקפוץ למלכודת וסיפר שהוא שתה 10 כוסות של יין שכנראה דחפו אותו למעשה וטען בפני חבריו שהוא מסוגל לשחות לצד התנינים מבלי להיפגע, מאחר שלדבריו "הם יעדיפו לתקוף תיירים ולא אוסטרלים". פטרסון שנכחה במקום סיפרה: "הוא אמר שהוא יכול לשחות בנהר, אז אמרנו לו 'קדימה, תקפוץ', אבל לא חשבנו שהוא באמת יעשה את זה". מיד כשקפץ למים, התנין תפס אותו. "הכול קרה מאוד מהר. ברגע שהוא קפץ לשם, הוא התחיל לצרוח. בחיים לא ראיתי בחור צורח ככה. היה הרבה דם. הרבה עצם. זה היה די נורא".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

סלפי עם קרוקודיל: ממש לא מומלץ. מניסיון

לכתבה המלאה

דה פאו סיפר ל-Today שהכאבים החלו רק מאוחר יותר, "בהתחלה לא הרגשתי כלום. הייתי מפוצץ באדרנלין. אחר כך, כשעליתי לרחוב הראשי, התחלתי להרגיש כאבים עזים. לא יכולתי להפסיק לצרוח". דה פאו הועבר לטיפול בבית החולים, שם היה חשש שיאבד את זרועו, אולם המנתחים הצליחו להצילה בניתוח דחוף. הנזק: שתי עצמות שבורות, הרבה עוגמת נפש ומספר טלפון אחד שהיה מאוד מעוניין בו. אתמול (ראשון) שוחרר דה פאו מבית החולים אך הוא יאלץ לחזור לשם לטיפולים נוספים בהמשך.

סיכן את חייו בשבילה

אז האם סופי ולי יוכלו לספר לילדיהם המשותפים על הדרך האמיצה בה הכירו? אם זה תלוי בסופי, לא יהיה כלום כי אין כלום. על אף שהסכימה לצאת איתו לדייט, ציינה בתכנית הבוקר של ערוץ 7 שהיא תצא איתו רק אם יתפנה לה מקום ביומן. לדבריה, לא הייתה ביניהם כימיה לפני מה שקרה, מאחר שהם רק הכירו והוא צעיר מדי עבורה, "הוא ילד. מה גם שלהילחם בבעלי חיים לא ממש עושה לי את זה. צריך להיות לי מוח מעוות כדי להתרשם ממה שהוא עשה בשבילי. אין שום דבר מצחיק בלסכן ככה את החיים שלך". ובכל זאת, פטרסון סיפרה שביקרה אותו בית החולים כשהיה בניתוח וכי תקפוץ לבקר אותו שוב ברגע שתוכל. היא גם ניצלה את הראיון כדי להכחיש את האשמות שנכתבו נגדה, בהן נטען שהיא הייתה זו שדירבנה אותו לקפוץ לנהר.

הבחור מספר על החוויה בראיון ל-Today

למרות החוויה הטראומטית, דה פאו עדיין מעוניין בפטרסון ומספר שברגע שיתאושש ישמח לצאת איתה לסרט. "זה היה שווה את זה. היא יפה, אכפתית ואדיבה", הוא אמר, "פשוט עשיתי את זה בשביל סופי". בשיחה עם Today הוא נשמע דווקא פחות נלהב, אולי כי נודע לו מה היא חושבת על המעשה הפזיז שלו, "היא לא חשובה לי. היא רק עוד אחת", הוא אמר, "אבל היא נראית טוב והייתה נחמדה אליי בערב לפני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא לא מצטער על זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דה פאו הוסיף שהוא כבר נכנס לנהר הזה בעבר ויצא ללא פגע, ולכן לא חשב שבאמת יקרה לו משהו. לפחות הוא למד לקח וסיפר שלא יעשה זאת שוב עבור אף אחת. המקומיים הציבו מלכודת בניסיון ללכוד את התנין, אך דה פאו ביקש שלא יעשו זאת ,"אני לא רוצה שהתנין ייפגע. אני רוצה שהוא יחיה חיים מאושרים", הוא אמר.

ראיון עם השניים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא התרשמה במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully