וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: זה השוטר שתועד תוקף נהג משאית פלסטיני בירושלים

25.3.2017 / 18:38

משה כהן, בן 34, נשלח למעצר בית וזומן לשימוע לפני פיטורים. בחקירתו הודה בתקיפת הנהג, מאזן שוויקי, וביקש להתנצל על שאיבד את עשתונותיו, כהגדרתו. אלשיך: "אירוע חריג שאין לו מקום במשטרת ישראל"

צילום: אחמד טוויל

שוטר יס"מ שתועד שלשום כשהוא נוגח בראשו של נהג משאית פלסטיני בשכונת ואדי ג'וז בירושלים הוא משה כהן, בן 34, תושב העיר – כך הותר היום (שבת) לפרסום. כהן הודה בחקירתו כי תקף את הנהג, מאזן שוויקי, לאחר שזה פגע לדבריו ברכבו הפרטי. אתמול הודיע מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, כי כהן זומן לשימוע לפני פיטורים.

כהן נחקר ביום חמישי, לאחר פרסום תועד התקיפה בכלי התקשורת, במשך שעות ארוכות בידי חוקרי משטרת מרחב ירושלים במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). במהלך חקירתו ביקש כהן להתנצל על מעשיו ואמר כי טעה וכי הוא חש בושה בשל כך. עוד טען כהן כי כעס על הפגיעה ברכבו וכי "איבד עשתונות". במח"ש החליטו בתיאום עם עורכי דינו של כהן שלא להאריך את מעצרו והוא נשלח למעצר בית עד ליום שני.

עוד בוואלה! NEWS:
החיסול בעזה הסתיים ללא "אקדח מעשן" – וחמאס יחכה לשעת כושר
ארה"ב: חוקרים טענות על הרג כ-200 אזרחים בתקיפות במוסול
שקנאים בעמק החולה ואורגיית יזנובים: האביב החל רשמית גם בטבע

משה כהן, השוטר שתועד תוקף נהג משאית בירושלים. אחמד טוויל, צילום מסך
יישאר במעצר בית עד יום שני. כהן/צילום מסך, אחמד טוויל

באגרת ששלח לכלל שוטרי משטרת ישראל כינה אלשיך את התקרית "אירוע חריג שאין לו מקום במשטרת ישראל". הוא הוסיף כי כארגון אוכף חוק "עלינו לשמש דוגמה ומופת בסובלנות ובכבוד כלפי כל אדם ולפעול על פי החוק ועל פי ערכי הארגון". עוד כתב אלשיך כי "בניגוד לטעויות מקצועיות, או טעויות שבשיקול דעת שראוי שיקבלו גיבוי ושימשו בסיס ללמידה ושיפור עתידי, הרי שנטישה בוטה של ערכים, לא תוכל לקבל גיבוי משום סוג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד התקיפה, ממצלמת רכבו של שוויקי, שלשום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully