וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד אהבתי לשחק כדורגל": הריאיון האישי והחושפני עם נסראללה

מזכ"ל חיזבאללה סיפר לטלוויזיה האיראנית על משפחתו ועל אורחות חייו בצל נוהלי הביטחון, והכחיש כי הוא שוהה כל העת בבונקר. "אם זה מה שאללה רוצה, אנחנו מרוצים", אמר. וכמה פעמים צריך להחליף מכונית כדי לפגוש אותו?

עריכה: יוסי אלטר

(בווידאו: נסראללה: "מציע לישראל לפרק את הכור בדימונה, פברואר 2017)

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה סיפר בריאיון מיוחד שבו חשף פרטים מחייו האישיים על משפחתו ועל חיבתו לספורט, כמו גם על חלק מסידורי האבטחה הקפדניים שעובר כל מי שרוצה להיפגש עמו. "מתרגלים למצב הזה", אמר נסראללה בריאיון שפורסם אתמול (שישי) בטלוויזיה האיראנית ביחס ל-25 השנים האחרונות, שבהן לדבריו הסתגלו הוא ומשפחתו למצב.

"אין לי משפחה גדולה, רוב הילדים שלי התחתנו וחיים לבדם. יש לי רק בן אחד שחי עמנו", אמר מנהיג הארגון השיעי על בנו מוחמד מהדי בן ה-16 והזכיר גם את בנו האדי, שחוסל על ידי צה"ל בלבנון בשנות ה-90. "אנחנו מרוצים אם אללה מרוצה ואין לנו שום ברירה אחרת, קיבלנו על עצמנו אחריות ועלינו לקיים אותה"', אמר נסראללה.

עוד בוואלה! NEWS:
נסראללה על התקיפות הישראליות בסוריה: נתניהו עוזר לארגוני הטרור
הפיגוע בלונדון: המחבל קיבל הודעות מוצפנות דקות לפני הדריסה
לא תלשין: הפעולה הכי גרועה ששוטר יכול לעשות

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בנאום מול אלפי תומכים בביירות בירת לבנון, 11 באוקטובר 2016. רויטרס
"בשל הלחץ בעבודה בחודשים האחרונים, נותר לי מעט זמן פנוי לספורט". נסראללה/רויטרס

כשהמראיין סיפר לו שנאלץ להחליף ארבע מכוניות עד שהגיע למקום המפגש עמו, השיב לו נסראללה בהומור כי: "טיפלו בכם בחמלה, מאחר שאנשים מסוימים מחליפים חמש או שש מכוניות עד שהם מגיעים למקום הזה". לדבריו, אלו צעדים הכרחיים, שתקפים גם לקרובי משפחתו. "הביטחון הוא נושא חשוב מאוד ואי אפשר להיות שאננים ביחס אליו". מזכ"ל חיזבאללה טען כי על אף נוהלי הביטחון, הוא לא מנותק מהעולם. "אין לי גישה ישירה לאינטרנט, אבל אני תמיד יודע מה קורה ומה מפורסם".

"בשל הלחץ בעבודה בחודשים האחרונים, נותר לי מעט זמן פנוי לספורט, אבל בעזרת אללה אחזור לכך בקרוב", אמר מזכ"ל חיזבאללה, שהכחיש כי הוא שוהה כל העת בבונקרים כפי שמקובל לחשוב, אלא מקיים פגישות רבות במהלך היום. "תמיד אהבתי מאוד כדורגל, וברור שאני לא יכול לשחק כבר שנים. אני הולך על הליכון ולא צועד בחוץ".

תומכי חיזבאללה צופים בנאומו של חסן נסראללה, דאחייה, ביירות, 16 בפברואר 2016. AP
"הולך על הליכון ולא צועד בחוץ". נסראללה בנאום משודר לתומכיו בביירות/AP

בשבוע שעבר, נאם נסראללה בווידאו ששודר לקהל תומכיו ובמהלכו התייחס למלחמת האזרחים בסוריה וכן להתערבותה של ישראל בה. "ראש הממשלה בנימין נתניהו מפחד שדאעש יפסיד בסוריה – ומתערב בכל מיני תירוצים", אמר. "עם כל נפילה ברמת הגולן או הפגזת נשק שמיועד לחיזבאללה". לדבריו, זה "עניין של זמן עד שדאעש וכל ארגוני הטרור ייעלמו".

ברקע התקיפה הישראלית בסוריה, נסראללה טען כי נתניהו חושש מהפסד של דאעש בסוריה, ואמר כי הביע זאת בפני נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הוא קרא לכל הארגונים שנלחמים בסוריה נגד הנשיא בשאר אסד לעצור את הלחימה כי היא משרתת את ארצות הברית ואת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully