וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקל נפגשה עם אבו מאזן: "אין חלופה הגיונית לפתרון שתי המדינות"

24.3.2017 / 17:40

טרם הפגישה בין קנצלרית גרמניה ליו"ר הרשות הפלסטינית אמרה מרקל כי "הבנייה בהתנחלויות מחבלת בתהליך השלום" וכי לשני הצדדים יש זכות לחיות ביטחון. בקרוב ייפגש אבו מאזן עם טראמפ, שהביע עמדות גמישות יותר בנוגע לפתרון שתי המדינות

צילום: רויטרס, עריכה: שמרית גולדשטיין

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקלה נפגשה היום (שישי) עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, והביעה את דאגתה מפני הבנייה בהתנחלויות. לדבריה, הבנייה "מסכלת את הניסיונות להגיע לפתרון שתי המדינות". פגישה שאמורה הייתה להתקיים בין נציגי הממשלה בישראל ובין מקביליהם בגרמניה בחודש מאי, בוטלה בעקבות התסכול בברלין מהבנייה בהתנחלויות.

"כמו שאמרתי בעבר, אני לא רואה חלופה הגיונית לפתרון שתי המדינות", אמרה מרקל לעיתונאים לפני פגישתה עם אבו מאזן. "גם לישראלים וגם לפלסטינים יש זכות לחיות בשלום ובביטחון, שני דברים שאף אחד מהפתרונות האחרים לא יכול לספק", הוסיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי ארבעה ימים: סבב השיחות על הבנייה בהתנחלויות הסתיים ללא הסכמות
ברוב דחוק: אושר סופית מינוי דייוויד פרידמן לשגריר ארה"ב בישראל
גורם מדיני: הדיווח על דרישת ארה"ב להגבלת הבנייה בהתנחלויות – שקר

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בפגישתם בברלין, מרץ 2017. רויטרס
אבו מאזן ומרקל, היום/רויטרס

עמדותיה של מרקל נוקשות יותר מאלה שהביע נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנוגע לסכסוך, כשאמר בפגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בחודש שעבר כי הוא תומך בכל פתרון שיוסכם על שני הצדדים - גם אם לא מדובר בפתרון שתי המדינות. לאחרונה הזמין טראמפ גם את אבו מאזן לפגישה בוושינגטון, שתיערך ככל הנראה בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully