וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס חתמה על הסכם עם יחימוביץ': תתמוך בה בבחירות בהסתדרות

24.3.2017 / 14:43

על פי ההסכם, תתמודד המפלגה ברשימתה של חברת הכנסת מהמחנה הציוני ותתמוך בה בקרב נגד ניסנקורן. אחד מכל ארבעה מקומות ברשימה משוריין לנציג ש"ס. דרעי: "חולקים תפיסות עולם דומות"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שמרית גולדשטיין

סיעת "הבית החברתי" בראשות ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) וש"ס חתמו לפנות בוקר (שישי) על הסכם קואליציוני להתמודדות משותפת בבחירות בהסתדרות. על פי ההסכם, ש"ס תתמוך ביחימוביץ' לראשות ההסתדרות, ושתי הסיעות יתמודדו יחד ברשימה משותפת תחת מפלגתה של יחימוביץ', "הבית החברתי". הבוקר הוגשה רשימה של 2,001 צירי ועידה, כשעל פי ההסכם, באחד מתוך כל ארבעה מקומות ברשימה משובץ איש ש"ס.

אמש, עוד לפני החתימה על ההסכם, אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי כי התנועה תתמוך ביחימוביץ' בבחירות לראשות ההסתדרות. "לתנועת ש"ס ולשלי יחימוביץ' יש תפיסות עולם דומות בכל הקשור לעניינים החברתיים ולדאגה לחלשים. החיבור בין שתי הסיעות עשוי להיות בשורה גדולה לכל העובדים בישראל", אמר.

ח"כ שלי יחימוביץ', סיעת המחנה הציוני, פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. 23 במאי 2016. נועה איזנשטט
"ישנה הסכמה רחבה בכל הנוגע לסוגיות חברתיות". יחימוביץ'/נועה איזנשטט

יחימוביץ' אמרה אמש כי "בין ש"ס ובינינו ישנה הסכמה רחבה בכל הנוגע לסוגיות חברתיות. שיתוף הפעולה בינינו יביא אותנו יחד לכל שכבות ציבור העובדים, יוכיח כי סדר יום חברתי הוא מאחד ומלכד, ויבטיח את ניצחוננו בבחירות".

היום הגישה גם סיעת עוגנים שבראשה עומדים יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ויו"ר נעמת גליה וולוך את רשימתה לראשות ההסתדרות ולנעמת. הרשימה כוללת בין היתר את המועמדים לוועידת ההסתדרות, למועצות המרחבים ולמוסדות נעמת. לעוגנים הצטרפו סיעות עוגן, עוז, הליכוד, העבודה, כולנו, עוצמה, תמורה, מרצ וחד"ש.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אריה דרעי ויעקב אילון בתוכנית וואלה! TALK. ראובן קסטרו
"החיבור בין שתי הסיעות עשוי להיות בשורה גדולה לכל העובדים בישראל". דרעי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully