וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לווין חלל מסתורי בן 13 אלף שנה הושמד - או שזו סתם שמיכה?

25.3.2017 / 7:00

"האביר השחור", שעל פי חובבי תאוריות הקונספירציה הוא לווין שכבר אלפי שנים עוקב אחרי בני האנוש, הושמד בפיצוץ מדאיג למדי. התיאוריות גורסות כי מי שעומדים מאחורי הפיצוץ הם האילומינטי. לנאס"א יש בכלל הסבר אחר למה שקרה

צילום מסך

נדמה כאילו בכל יום שאנחנו פותחים את המחשב, קופצות לנו כמה תיאוריות קונספירציה מופרכות יותר ופחות. אז כן, גם את זו מוטב שתיקחו בעירבון מוגבל. מוכנים?

בסרטון חדש שצץ השבוע ברשת נטען כי לווין חלל ישן הושמד לאחרונה על ידי האילומינטי - אותה אגודת סתרים שעל פי האגדה האורבנית ותיאוריות הקונספיקציה (או המציאות) שולטת בכל אספקט בחיים שלכם.

לווין החלל הנקרא "האביר השחור" הפך מפורסם בקרב קהילת חוקרי החייזרים ברחבי העולם ועל פי שמועות, נשתל בחלל בידי גזע אחר לפני אלפי שנים על מנת לעקוב מקרוב אחר בני האנוש.

עוד בנושא:

שפטו בעצמכם: האם הבחור הזה באמת הותקף באלימות ע"י רוח רפאים?
הפתעה טעימה: מחקר קובע ש"חוק 5 השניות" אמיתי לגמרי
תיעוד מצמרר של אמא נוטשת את בתה בת השנתיים בסופר
ארבעה דברים מוזרים במיוחד יהפכו אתכם מאושרים יותר

האילומנטי מחסלים חללית?. צילום מסך
איך הוא הושמד? בטיל אנטי חומר של האילומיניטי כמובן/צילום מסך

כעת, ערוץ היוטיוב secureteam10 פרסם סרטון ובו מתועדת השמדתו. אחד הגולשים טען כי האחראי לכך הוא "טיל אנטי-חומר".

בניגוד לתצפיות עב"מים אחרות, ל"אביר השחור" יש די הרבה תמונות שצולמו על ידי מעבורות חלל או לוויינים אחרים, כשהמפורסמת ביותר צולמה ב-1998. לפי האגדה, מדובר כאמור בעצם בן 13,000 שנה שמשדר גלי רדיו לעבר כדור הארץ. הסיפור אף מערב את ניקולה טסלה, שהיה ממציא גאון אקסצנטרי, שטען ב-1899 כי הוא הצליח לקלוט משדרים המגיעים מהחלל. גם היום אנשים המצליחים לתפוס משדרי רדיו לא ברורים שלכאורה מגיעים מהחלל (בעיקר באנטרקטיקה וברוסיה), טוענים כי המשדרים מגיעים מהעצם המסתורי בחלל. סימוכין נוספים ניתן למצוא בעדויות של האסטרונאוט גורדון קופר, שטען כי במהלך גיחותיו לחלל ראה את הלוויין המסתורי מספר פעמים, וכן עוד עצמים בלתי מזוהים שנראו כמו חלליות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הנה כל מה שצריך לדעת עליו

לנאס"א כמובן יש הסבר אחר לגמרי: הם טוענים כי התמונות היחידות שלכאורה "מוכיחות" את קיומו של ה"אביר השחור" הגיע מהחללית STS-88 ששוגרה ב-1998 במטרה להגיע לתחנת החלל הבינלאומית. בדרכה לשם, חלק מהבידוד החיצוני נפל, ותמונה של החתיכה צולמה במצלמות החיצוניות. כלומר, אותו "עצם שחור" מסתורי הוא בסך הכול חתיכת שמיכה תרמית. סוכנות החלל אף טוענת שזאת הסביבה שה"עצם" המסתורי נראה כל פעם בצורה אחרת (כי זו שמיכה שזזה) ולמה באיזשהו שלב נראים לידו ניצוצות (כי הוא נשרף בכניסה לאטמוספרה). האם זה מספק? ולמה הוא פוצץ עכשיו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully