וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי הצתת האחות: תושב חולון חשוד שאיים לשרוף צוות מרפאה

23.3.2017 / 10:05

אדם בן 66 נעצר בחשד שאיים לשחזר את שריפתה למוות של האחות טובה קררו: "אביא ג'ריקן של נפט והוא ישרוף את כולכם". הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז ושניר דבוש

(בווידאו: אדם חשוד שהצית למוות אחות בקופת חולים בחולון, בשבוע שעבר)

תושב חולון בן 66 חשוד שאיים לשרוף מרפאה בעיר, בתום ויכוח עם הצוות המטפל. תלונה הוגשה נגד האיש, הוא נעצר בביתו ויובא היום (חמישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. "אני הולך להביא ג'ריקן של נפט והוא הולך לשרוף את כולכם", אמר החשוד, שלא היה מרוצה מהטיפול שקיבל במקום.

בשבוע שעבר הוצתה למוות טובה קררו, אחות שעבדה בקופת חולים בעיר. לחשוד במעשה, אשר פרג', מיוחסת עבירת רצח, לאחר ששפך עליה לכאורה חומר דליק והצית אותה. מעצרו של פרג', בן 78, הוארך עד מחר, והשופטת בתיק קבעה כי הוא אינו סובל ממחלת נפש פעילה. הוא עצמו טען כי לא התכוון לפגוע בקררו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילוסטרציה. ShutterStock
החשוד לא היה מרוצה מהטיפול שקיבל/ShutterStock

ד"ר טיבריו קלפנר, מנהל המרפאה שבה עבדה קררו, סיפר לאחר מותה כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה הצוות נתקל באלימות. "יש צעקות ואנשים שלא מרוצים לפעמים, אבל הם תמיד נרגעים במהירות. מקרה כמו היום לא דמיינו אפילו לא בחלומות הכי פרועים שלנו. הכרנו את החשוד ברצח, אך לא היו סימנים לשום דבר". בעקבות הרצח התקיימו שורה של מחאות ושביתות בבתי חולים ומוסדות בריאות.

בסוף השבוע נעצר אב לפג בבית החולים אסף הרופא, בחשד שאיים על אחות. לאחר שביקשה ממנו לא לגעת בבנו, הוא אמר לאשתו, על פי החשד, "שמעת על המקרה ששרפו אחות בחולון?". האחות טענה כי חשה מאוימת, והמקרה הועבר לטיפול המשטרה.

טובה קררו האחות שהוצתה בקופת חולים כללית בחולון, 14 במרץ 2017. פייסבוק, צילום מסך
הוצתה למוות. האחות טובה קררו/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully