וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין שהתמוטט במרוץ הובא למנוחות: "מצאת את מותך בצבא שאהבת"

שלומי גבאי

22.3.2017 / 20:24

סרן (במיל') אלחנן ברזנר, שהתמוטט בתום ריצה, נקבר בחיפה בנוכחות מאות אנשים, שחלקם נענה לקריאה לחלוק לו כבוד אחרון מבלי שהכירו אותו. אחותו ספדה לו: "השארת אחרייך שני ילדים קטנים ושאלות גדולות למה"

בהלוויתו של איש המילואים אלחנן ברזנר בחיפה שהתמוטט ומת בבקעת הירדן, 22 במרץ 2017. שלומי גבאי
כ-500 משתתפים בהלוויה. ארונו של ברזנר/שלומי גבאי

סרן (במיל') אלחנן ברזנר, שמת אתמול (שלישי) במהלך מרוץ צבאי בבקעת הירדן, הובא אחר הצהריים למנוחות בבית העלמין הצבאי בחיפה. ברזנר, בן 36 מקציר, הותיר אחריו אישה, דבורה, ושני ילדים, נועם ואיתמר.

הלוויה התקיימה בנוכחות כ-500 משתתפים, חלק גדול מהם אזרחים שלא הכירו את ברזנר אך נענו לקריאה לחלוק לו כבוד אחרון. בין המשתתפים היו מפקד חטיבת הבקעה, אלוף משנה אופיר לוינס וחבריו של ברזנר ליחידת המילואים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אירוע חריג מאוד". ברזנר במרוץ, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברזנר עלה ארצה לפני 20 שנה מהעיר חרקוב באוקריאנה עם אשתו דבורה. השניים הכירו בפרויקט "נעלה", המאפשר לבני נוער יהודיים ברחבי העולם להשיג תעודת בגרות ישראלית. הוא למד בכפר הרא"ה ושירת בגדוד 12 של גולני, ועד לפני כחצי שנה התגוררה המשפחה ביקנעם. אמו נפטרה לפני שנים אחדות.

אחותו, אורלי, ספדה לו: "כל כך אהבת את הצבא והיינו מאוד גאים בהישגיך, וזה המקום שבו מצאת את מותך. אנחנו המומים וכואבים. השארת אחריך שני ילדים קטנים ומדהימים ושאלות גדולות 'למה'. נשמור על ילדיך, תמיד נעטוף אותם בחום ובאהבה אינסופיים. נהיה לצדה של דבורה, אשתך האהובה שהייתה אהבת חייך. עכשיו כשאתה יחד עם אמא, תשמור על כולנו".

הלוויתו של איש המילואים אלחנן ברזנר בחיפה שהתמוטט ומת בבקעת הירדן, 22 במרץ 2017. שלומי גבאי
מסע הלוויה/שלומי גבאי

מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, מינה אתמול ועדת בראשות מפקד חטיבת ירושלים, אלוף משנה כפיר כהן. במקביל, נפתחה בנושא חקירת מצ"ח. קצין בכיר בצה"ל מסר אמש כי "כל האירוע נמצא בבדיקה. מדובר בקצין מילואים שהוזמן להשתתף במרוץ, ולאחר סיומו חש ברע והתמוטט. מדובר באירוע חריג מאוד שכל פרטיו ייבדקו, כולל הנושא הפיזיולוגי".

חברו של ברזנר, שכנו ביישוב קציר, אמר לוואלה! NEWS לפני מסע הלוויה: " לא היתה לו שום בעיה רפואית, הוא היה בריא לחלוטין, אנחנו לא באמת יודעים מה הסיבה למותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully