וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא ההבדל המהותי בין הטעם של קוקה קולה לזה של פפסי

25.3.2017 / 7:10

קוקה קולה או פפסי קולה? לפני שאתם ממהרים לבחור צד, אולי כדאי שתדעו קודם מה במרכיבים שלהם גורם לכם להעדיף אחד על פני השני. רמז: זה קשור בחיבתכם לפירות הדר

צילום מסך

בסרטון - מיטב הפרסומות שנפסלו לשידור של קוקה קולה ופפסי

העולם מחולק לאלה שמעדיפים קוקה קולה על פפסי קולה, לאלה שההפך ולאלה שחושבים ש"קולה זה קולה" ושלכל סוגי הקולה יש את אותו הטעם (מי אתם אנשים מוזרים?). שלא נדבר על הקבוצה שלא מבדילה בין דיאט קולה למשקה המקורי, שבכלל צריכים לבדוק מתי נפטרו בלוטות הטעם שלהם.

אז חברים, הסכיתו ולימדו: לקוקה קולה ולפפסי קולה יש הבדל מהותי בטעם והתשובה לשאלה מדוע הם כל כך שונים נמצאת למעשה בספרו של מלקולם גלדוול, "בלינק".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הלם: זו כמות הסוכר שנמצאת במשקה הקולה והקולה דיאט שלכם

לכתבה המלאה

לדברי גלדוול, לפפסי יש טעם בולט יותר של פרי הדר בעוד לקולה יש טעם בולט יותר של וניל צימוקים. הוא הוסיף ואמר שטעם ההדרים של הפפסי בדרך כלל עוזר לו לזכות במבחני טעימה עיוורת כי הוא מעניק טעם ראשוני חזק יותר, בעוד טעמו של הקוקה קולה "רגוע" יותר.

ההסבר של גלדוול נשמע הגיוני אם בוחנים את מרכיביו של הפפסי. הפפסי, לעומת הקוקה קולה, כולל חומצת לימון הנמצאת באופן טבעי בפירות הדר ומעניקה להן את טעמם החמצמץ. עכשיו כשהכול ברור, נותר לנו רק לגלות את המתכון הסודי לקולה ונהיה המאושרים באדם.

מרכיבי הקוקה קולה:

מרכיבי הקוקה קולה. אתר רשמי, צילום מסך
צילום מסך, אתר רשמי/צילום מסך, אתר רשמי

מרכיבי הפפסי קולה:

מרכיבי הפפסי קולה. אתר רשמי, צילום מסך
צילום מסך, אתר רשמי/צילום מסך, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully