וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לאחר שבנה נשכח ברכב ומת: תינוק חדש נולד לאודיה

22.3.2017 / 0:35

אליה וינגוט נשכח בידי אביו ברכב למשך שלוש שעות, ומותו נקבע במקום. אתמול ילדה אמו, אודיה, ילד נוסף, בדיוק שנה לאחר האסון. "תודה על אוצר חדש שבא אלינו לחיים, אין מילים לבטא את האהבה"

צילום: שי מכלוף, עריכת תוכן: לירן מוסלי וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין, עריכת ודיאו: ניר חן

(בווידאו: אליה וינגוט נשכח ברכב באשדוד ומת, מאי 2016)

שנה לאחר הטרגדיה שבה נהרג אליה וינגוט, תינוק בן שנה ושלושה חודשים שנשכח בידי אביו ברכב באשדוד, תינוק חדש נולד אתמול (שלישי) למשפחה. אם המשפחה, אודיה וינגוט, כתבה בפייסבוק לאחר הלידה "תודה לך אלוקים, תודה על הכוח, תודה על הכאב, תודה על נשימה, תודה גם על דמעה. תודה על אוצר חדש שבא אלינו לחיים, אוצר שרק אתה מסוגל לשלוח להמתיק רגעים שמכילים הרבה, אין מילים לבטא את האהבה".

לפני שנה נשכח אליה וינגוט בכלי רכב ברחוב מילמן שבאשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לבית שאליו פונה התינוק קבעו את מותו לאחר שלא נראו בו סימני חיים. אביו של התינוק סיפר לשוטרים שהגיעו לזירה כי שכח את בנו למשך שלוש שעות: "יצאתי בבוקר לקחת את הילדים לבתי הספר ולגנים והתינוק היה איתי. אחרי שחזרתי שכחתי אותו באוטו ונזכרתי אחרי שלוש שעות, ואז רצתי לאוטו והוצאתי אותו".

עוד בוואלה! NEWS:
קרובי נרצחי הפיגוע בסבארו: "המחבלת צריכה להיות בכיסא חשמלי"
בהלה בראשון לציון: גבר נראה עם חוטים מבצבצים מבגדיו - ונחשד כמחבל
ראש עיריית הרצליה קרא להגיע להלוויית ניצולת שואה - מאות נענו

פוסט בפייסבוק של אודיה ויינגוט, אשר שכחה את בנה במכוניתה וילדה תינוק. מרץ 2017. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
פוסט בפייסבוק של אודיה ויינגוט, אשר שכחה את בנה במכוניתה וילדה תינוק. מרץ 2017/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

"כשהגענו למקום ראינו תינוק בן שנה ושלושה חודשים כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום קשה. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום", סיפר אז מנהל מרחב לכיש במד"א עמי איבגי שהגיע לזירה הקשה באשדוד. לאחר מותו של אליה, כתבה אמו בפייסבוק "אני נקרעת, אני חצי בן אדם. אני לא מסוגלת יותר!".

"קשה לי בלעדיך... בבקשה", המשיכה. "אני אוהבת אותך כמו שלא אהבתי מעולם. זה הזמן שאתה מתעורר ומעיר את הבית לחיים, עם החיוך הממיס שלך ושמחת החיים שלך. בבקשה, אני מתגעגעת, לא עומדת בזה. בבקשה, תספר לי שזה חלום, אני מתחננת!".

(עדכון ראשון: 22:05)

תינוק נשכח ברכב באשדוד ומת, מאי 2016. לירון מולדובן
נשכח ברכב לשלוש שעות. זירת האירוע/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully